توسعه دهنده بازی PUBG: ساخت نسخه دوم در دستور کار نیست

با موفقیتی که بازی Playerunknown’s Battlegrounds بدست آورده است، دور از ذهن نیست که توسعه دهنده این بازی استودیو Bluehole به فکر پشتیبانی یا ادامه‌ای بر این بازی باشد. اما سازنده و خالق این بازی "برندان گرینی" (Brendan Greene) در مصاحبه‌ای اعلام کرد که ادامه این بازی به این زودی‌ها منتشر نمی‌شود.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از سایت Gamespot در این مصاحبه به صورت صریح و مستقیم از "گرینی" در مورد 5 سال آینده بازی PUBG پرسیده شد و این که آیا این بازی نسخه دومی دریافت خواهد کرد یا خیر. "گرینی" در پاسخ گفت:"نه اصلا." بازیکنان از ما می‌توانند این انتظار را داشته باشند که این بازی را به صورت یک بازی خدمات محور پیش ببریم و توسعه دهنده بازی استودیو Bluehole به جای ساخت PUBG 2 با پتچ‌هایی که بعدها عرضه می‌کند این بازی را تازه و بروز نگه دارد.

"گرینی" در ادامه افزود:" ما این بازی را به عنوان یک بازی خدمت محور ساختیم. ما هنوز هم نسخه فیزیکی که شما می‌خرید را خواهیم داشت... ما هنوز هم می‌خواهیم بازی را بهتر و بهینه‌تر کنیم. نقشه‌ها و ابزارهای بیشتری را اضافه کنیم و به صورت دائمی گیمپلی بازی را بهبود بدهیم و در مسیری که جلو می‌رویم بازی را بهینه کنیم."

"گرینی" تصریح کرد که اگر بازیکنان بخواهند نسخه فیزیکی بازی را داشته باشند، بازی PUBG به صورت فیزیکی و دیسکی برای کنسول Xbox One (به علاوه دیجیتالی) عرضه خواهد شد. همچنین شرکت Microsoft باندل بازی PUBG کنسول Xbox One را نیز عرضه کرده است و "گرینی" گفت که هیجان زده است که بازی را برروی کنسولی چون Xbox آورده است که این خود هم معنای کلمه "گیمینگ" است. باندل PUBG کنسول  Xbox One اواخر امسال عرضه می‌گردد اما هنوز تاریخ دقیق انتشار معین نشده است.

نمی‌توان گفت که بازی PUBG 2 هرگز عرضه نخواهد شد اما مشخص است که این اتفاق به این زودی‌ها رخ نخواهد داد. پیش از این مایکروسافت همین جملات را در مورد ادامه بازی Minecraft بیان کرده بود.

بازی PUBG هم اکنون در مرحله Early Access استیم قرار دارد و با قیمتی 30 دلاری برای خرید در دسترس عموم قرار دارد و چندی پیش رکورد تعداد بازیکنان آنلاین را در اختیار گرفت.

منبع متن: pardisgame