راک‌استار از دلایل عرضه نشدن بسته الحاقی تک‌نفره برای GTA V و تعهدش بر عرضه محتوای تک‌نفره و البته با کیفیت می‌گوید. این موضوع می‌تواند خیال برخی از طرفداران راک‌استار را از کیفیت بالای Red Dead Redemption 2 ، راحت کند. شاید بتوان گفت که GTA IV یکی از بهترین بسته‌های الحاقی تک‌نفره را داشته […]

راک‌استار همچنان به محتوای تک‌نفره متعهد است

راک‌استار از دلایل عرضه نشدن بسته الحاقی تک‌نفره برای GTA V و تعهدش بر عرضه محتوای تک‌نفره و البته با کیفیت می‌گوید. این موضوع می‌تواند خیال برخی از طرفداران راک‌استار را از کیفیت بالای Red Dead Redemption 2 ، راحت کند.

شاید بتوان گفت که GTA IV یکی از بهترین بسته‌های الحاقی تک‌نفره را داشته است. حتی برخی‌ها معتقدند که این بسته‌ الحاقی گسترش‌دهنده از خود GTA IV نیز بهتر بوده است. حال وقتی به GTA V نگاه می‌کنیم می‌بینیم که خبری از بسته‌های الحاقی با محتوای تک‌نفره نیست و در عوض تمرکز راک‌استار، فقط بر روی GTA Online بوده است و از زمان عرضه GTA V، تمام به‌روزرسانی‌ها مختص به این بخش بوده است.

همین موضوع در زمان معرفی Red Dead Redemption 2 نیز نگرانی‌هایی را به وجود آورده بود. نگرانی از این بابت که راک‌استار نیز، مانند ولو (Valve)، از کیفیت بالای تجربه‌های تک‌نفره‌اش دور شود و به بازی‌های چندنفره روی بیاورد.

هرچند که مدیر طراح راک‌استار، عمران سرور (Imran Sarwar) در گفتگو با Game Informer اعلام کرد که بسته‌های الحاقی تک‌نفره قربانی شرایط مختلف GTA V شده‌اند و راک‌استار هنوز هم به تجربه‌های انفرادی پایبند است:

نه، رساتش را بخواهید این یک تصمیم عمدی نبود و این اتفاق به خودی خود رخ داد. GTA V یک بازی بسیار بزرگ و البته بسیار کامل بود. می‌توان گفت که سه بازی در یک بازی گنجانده شده بودند. نسخه‌های نسل هشتم نیز یک سال ما را مشغول کردند و پس از آن بخش آنلاین اضافه شد و زمان برد تا ما با پتانسیل بالای آن آشنا شویم. البته بازی‌های دیگری هم وجود دارند؛ به خصوص Red Dead Redemption 2.  این سه موضوع دست به دست هم دادند و بدین ترتیب ما احساس کردیم که نه زمان و امکانات لازم برای بسته الحاقی تک‌نفره را داریم و نه نیازی به انجام این کار را.

سرور افزود:

ما واقعا دوست داریم که بیشتر بر روی بخش‌های تک‌نفره وقت بگذاریم. به عنوان یک شرکت بیش از همه چیز به آن علاقه داریم و کاملا به آن ایمان داریم. در بعد بیان داستان و ساخت یک جهان غنی که بازیکنان را غرق خود و داستان می‌کند، بازی‌های چندنفره حریف عناوین تک‌نفره نمی‌شوند.

این خبر می‌تواند نگرانی بسیاری از طرفداران راک‌استار را رفع کند و آن‌ها را به وجود داستان قوی بخش تک‌نفره Red Dead Redemption 2 امیدوار کند. Red Dead Redemption 2 سال آینده برای پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود.

منبع متن: gamefa