سامانه پیام رسانسامانه ارسال پیامک متنی و پیام صوتی تبلیغاتی و انبوه پیام‌رسان:

برخی از امکانات سامانه اس ام اس راستین:
- بدون هزينه اوليه؛ تنها هزينه پيامک ها را پرداخت می نمائيد!
- برگشت اعتبار پيامک های ارسال نشده
- اختصاص شماره رايگان جهت ارسال
- دريافت رايگان پيامک
- ارسال بر اساس پيش شماره تلفن همراه و کد پستی، سن و جنسيت، استان، شهر و منطقه و دکل مخابراتی و ...
- نظر سنجی پيامکی، مسابقات پيامکی، خدمات برنامه نويسان، ارسال دوره ايی و ده ها امکانات رايگان ديگر
- پشتیبانی 24 ساعته
به همراه امکان ويژه ارسال پيام صوتی به تمامی شماره های همراه و ثابت سراسر کشور

عضویت

بدون شک قبلا اسم جنگ ستارگان به گوشتان خورده است. چه اخبار بازی‌ها و فیلم‌ها را به صورت جدی دنبال کنید وچه نکنید، این اسم باید برایتان آشنا باشد. فیلم جنگ ستارگان به مراتب معروف‌تر از بازی آن است و خارج از حوزه‌ی گیم، اگر این اسم را به کسی بگویید قطعا ذهنش به سمت […]

کهکشان بدون امپراطور…| پیش نمایش Star Wars Battlefront II

بدون شک قبلا اسم جنگ ستارگان به گوشتان خورده است. چه اخبار بازی‌ها و فیلم‌ها را به صورت جدی دنبال کنید وچه نکنید، این اسم باید برایتان آشنا باشد. فیلم جنگ ستارگان به مراتب معروف‌تر از بازی آن است و خارج از حوزه‌ی گیم، اگر این اسم را به کسی بگویید قطعا ذهنش به سمت بازی Star Wars Battlefront که سال ۲۰۱۵ منتشر شد، نمی‌رود. با این وجود افرادی که عنوان Star Wars Battlefront را بازی کرده‌اند احتمالا نظرات متفاوتی راجع به این بازی دارند. عنوانی که به همان اندازه که عده‌ای را شیفته‌ی خود کرد، بازیبازانی را هم ناامید کرد. در همان سال ۲۰۱۵ اتفاقا فیلم Star Wars: The Force Awakens نیز اکران شد و علی‌رغم بازی آن، توانست با بازخورد‌های اغلب مثبتی رو به رو شود. درست است که فیلم جنگ ستارگان معروف‌تر است ولی عملکرد بهتری نیز داشته است. Star Wars Battlefront اگرچه پتانسیل بالایی برای موفقیت داشت ولی مشکلاتی مثل یکنواختی گیم پلی و محدودیت‌های آن را شاید بتوان بزرگترین عامل شکست نسبی بازی دانست. Star Wars Battlefront در بحث گرافیک فوق العاده بود ولی روند گیم پلی به قدری تکراری می‌شد که بعد از چند ساعت بازیکن از خود می‌پرسید که آیا واقعا لازم است بازی را ادامه دهم؟! از سوی دیگر عدم حضور یک بخش داستانی Single Player در بازی هم بازیکنان زیادی را از بازی دور کرد. از سوی دیگر بازی بازخورد‌های مثبتی در رابطه با سیستم مبارزات از سوی کاربران دریافت نکرد تا این موضوع هشداری برای DICE باشد. روی هم رفته Star Wars Battlefront در جنبه‌های گرافیکی و جلوه‌های بصری به معنای واقعی عالی بود ولی مشکلاتی که در زمینه‌ی گیم پلی داشت باعث شد تا مورد هدف انتقادات زیادی قرار گیرد.

احتمالا امسال سال خوبی برای طرفداران جنگ ستارگان باشد. سال ۲۰۱۶ اعلام شد که عنوان Star Wars Battlefront II توسط DICE در حال ساخت است. علاوه بر این‌که Star Wars Battlefront II امسال منتشر می‌شود، فیلم Star Wars: The Last Jedi نیز امسال اکران می‌شود تا طرفداران جنگ ستارگان در هر رنج سنی بتوانند از Star Wars لذت ببرند. البته این جا ما کاری به Star Wars: The Last Jedi نداریم و در ادامه سعی داریم شما را بیشتر با عنوان Star Wars Battlefront II که آبان ماه سال جاری منتشر می‌شود آشنا کنیم پس تا پایان با همراه باشید.

این شما و این هم نگاهی جامع و کامل به عنوان Star Wars Battlefront II

یکی از اعتراضات کاربران به بازی Star Wars Battlefront عدم وجود یک بخش کمپین داستانی Single Player ( تک نفره ) بود که این اولین موردی است که در Star Wars Battlefront II حل شده به نظر می‌رسد. شکی نیست که Star Wars Battlefront توانست فروش خوبی داشته باشد و سود خوبی برای سازنده و ناشر داشته باشد. حالا با توجه به تغییرات نسخه‌ی دوم این بازی نسبت به نسخه‌ی اول آن انتظار می‌رود که هم سودرسانی بیشتر و هم بازخورد‌های مثبت‌تری را از کاربران را شاهد باشیم. اگر اخبار این بازی را دنبال کرده باشید احتمالا می‌دانید که داستان این بازی در واقع پل ارتباطی بین Star Wars: The Force Awakens و Star Wars: The Last Jedi خواهد بود. داستان بازی بیشتر روی Iden Versio تمرکز دارد. پدر این شخصیت یک فرمانده‌ی رتبه بالا و مادرش یک هنرمند بوده است. وی در تمام طول عمرش برای فرمانده شدن آموزش دیده است و حالا فرمانده‌ی واحد ویژه‌ای به نام Inferno محسوب می‌شود. گروهی که شاهد نابودی دومین Death Star بوده‌اند و حالا منتظر فرمان فرمانده‌شان، ایدن ورسیو هستند. ورسیو به افرادش دستور می‌دهد که انتقام امپراطور را بگیرند. علاوه بر ورسیو، شخصیت‌های دیگری هم مثل Luke Skywalker و Kylo Ren هم قابل بازی خواهند بود. داستان بازی جذاب به نظر می‌رسد. این‌که با بازگشت Jedi چه اتفاقاتی می‌افتد، چه بلایی سر امپراطوری بدون امپراطور می‌آید و این‌که سرانجام این کهکشان چه خواهد بود را در Star Wars Battlefront II مشاهده خواهیم کرد.

طبق توضیحات، واحد Inferno یک گروه نظامی مخفی بوده که بیشتر مردم اصلا از وجود آن خبر ندارند. شخصیت‌های بازی ویژگی‌های متفاوتی دارند. برای مثال شخصیت Hask صلح‌طلب ترین شخصیت بین کاراکترهای بازی است. او احتمالا با تجربه‌ترین شخصیت‌ بازی‌ هم به شمار می‌رود. در بخش داستانی بازی، رابطه‌ی بین شخصیت‌ها اهمیت ویژه‌ای برای سازندگان دارد. آن‌ها می‌خواهند همه چیز طبیعی به نظر برسد و بهترین مثال برای این موضوع رابطه‌ی ایدن ورسیو با پدرش است. اگرچه هر دو نظامی‌اند اما فراموش نکنیم ایدن تنها چیزی است که Garrick دارد و هر دو موضوع در بازی رعایت شده‌اند. رابطه‌ی عاطفی بین این دو شخصیت در بازی زیاد ملموس نیست ولی به موقع‌اش، اگر دقت کنید می‌توانید اهمیت دختر برای پدر را متوجه شوید. Garrick Versio یک فرمانده‌ی عالی رتبه‌ی نیروی دریایی بوده که پنج سال پس از تولد ایدن، از همسرش Zeehay جدا می‌شود. انتظار می‌رود که طراحی شخصیت‌ها در بازی به خوبی پیش رود. با توجه به تریلر‌های منتشر شده خیالمان تا حد زیادی از این موضوع راحت شده است. البته با فقط چند دقیقه تریلر نمی‌توان نظر قطعی داد و امیدواریم همه چیز آن‌طور که نمایش داده شده پیش رود. یکی از نویسنده‌های بازی آقای Walt Williams است. اگرتنها اسم این شخص را بگوییم احتمالا برایتان معنای خاصی نخواهد داشت ولی اگر به این نکته که ایشان نویسنده‌ی بازی Spec Ops: The Line بودند اشاره کنیم، قطعا به قدرت داستان پردازی این شخص پی خواهید برد. آقای Williams به خوبی می‌دانند که چگونه باید روی داستان بازی کار شود. داستان بازی به گونه‌ای طراحی شده که شما باید در یک امپراطوری بدون امپراطور به کاوش بپردازید و دریابید که در چنین حالتی چه اتفاقاتی می‌توانند رخ دهند. همین است که شخصیت Iden Versio خود شبیه به یک امپراطور است و اختیارات زیادی دارد. او یکی از قهرمانان اصیل این امپراطوری است.

شخصیت اصلی بازی، Iden Versio مونث خواهد بود. البته وی تنها کاراکتر قابل بازی نیست.

عنوان Star Wars Battlefront II قصد دارد به ریشه‌های خود برگردد. مطمئنا می‌دانید که قبل از Battlefront بازی‌های دیگری هم با همین نام منتشر شده‌اند. حضور بخش کمپین در بازی کمک ویژه‌ای به تیم سازنده می‌کند تا بازی را به نسخه‌های کلاسیک خود نزدیک تر کنند. بخش کمپین بازی بیشتر روی شخصیت Iden Versio تمرکز دارد که به همراه واحد ویژه‌ی Inferno Squad در تلاشند تا امپراطور خود را بازگردانند و تمام شورشیان را از بین ببرند. به هر حال عدم وجود یک بخش Single Player یکی از کمبود‌های نسخه‌ی قبل بود و باید حل می‌شد. افرادی که توانسته‌اند Campaign بازی را تجربه کنند از آن راضی بوده‌اند. کاراکتر‌ها قدرتمند هستند و طراحی آن‌ها زیباست. البته ایرادهایی هم به این بخش وارد است که در صدر آن‌ها تکراری شدن بازی بعد از مدتی بازی کردن است. تنوع ماموریت‌های بازی کم به نظر می‌رسد و اکثرا از شما می‌خواهد به نقطه‌ی مشخص شده بروید و یا دشمنان را شکست دهید. ما هم اینجا به شما پیشنهاد می‌کنیم که انتظار بیشتری نداشته باشید. بین بخش Campaign و چند نفره‌ی بازی رابطه وجود دارد به نحوی که شما می‌توانید در کمپین بازی جایزه بگیرید و در بخش Multi Player استفاده کنید. جایزه‌هایی که در بخش تک نفره‌ی بازی دریافت می‌کنید شما را برای بخش چند نفره‌ آماده می‌کنند. در بازی وسایل زیادی خواهید داشت که باید از آن‌ها به نحو احسن استفاده کنید. بگذارید مثال پهباد‌مانندی را بزنیم که می‌تواند با استفاده از مکانیزم هک خود را به لوله‌های محیط برساند و سپس با دادن شوک الکتریکی شورشیان را بیهوش و یا حتی به قتل برساند. بیشتر اوقات شخصیتی که کنترل آن‌را بر عهده دارید قهرمان اصیل Iden Versio است. شخصیتی باهوش و آموزش دیده که انتقاد‌هایی هم از مافوق‌هایش به وی وارد است. نکته‌ای که لازم است حتما بدانید این است که شما می‌توانید بازی را هم در حالت اول شخص و هم در حالت سوم شخص پیش ببرید. در واقع این عنوان یک بازی هم برای طرفداران Third Person Shooter و هم برای طرفداران First Person Shooter خواهد بود. بخش تک نفره‌ی بازی مبارزات فضایی زیادی را خواهد داشت. ایدن همیشه ربات خود را در کنارش می‌بیند و همدم خوبی برایش به حساب می‌آید. این ربات که البته عملکردش بیشتر به پهباد شباهت دارد نقش خاص خود را در بازی ایفا می‌کند. نمی‌توان با اطمینان گفت ولی احتمالا در بخش Single Player این ربات خیلی بیشتر می‌تواند به بازیکن کمک کند تا در بخش چند نفره. به طور کلی بازی توسط سه استودیو در دست ساخت است که وظیفه‌ی ساخت بخش تک نفره‌ی آن بر عهده استودیو Motive است. کار اصلی را DICE انجام می‌دهد که وظیفه‌ی طراحی حالت چند نفره و سیستم گیم پلی را یدک می‌کشد. استودیو Criterion نیز روی حالت‌های آرکید بازی کار می‌کند. به گفته‌ی آقای Mark Thompson که کارگردان استودیو Motive است مد کمپین بازی یکی از سه ستون اصلی بازی است. مبارزات فضایی بازی یکی از مواردی است که کمتر در دیگر بازی‌ها می‌بینیم که با توجه به سبک بازی Star Wars Battlefront II، این مبارزات منحصر به فرد هستند. در هنگام گشت و گذار در فضا با دشمنانی که آن‌ها را Starfighter می‌نامیم رو به رو شده و مورد هدفشان قرار می‌گیرید. در این هنگام نبرد‌های فضایی واقعی را تجربه خواهید کرد و دشمنان را باید تعقیب کرده و نابود کنید. طراحی این مبارزات نیز وظیفه‌ی Criterion Games بوده است. مبارزات Starfighter Assault شامل ۲۴ بازیکن است که به دو گروه ۱۲ نفری تقسیم می‌شوند. در این مبارزاتی که در فضا صورت می‌گیرند شما می‌توانید بین دو گروه شورشی ( Rebel ) و امپراطوری ( Imperial ) یکی را انتخاب کنید.

اگر شورشی بودن را انتخاب کنید اولین کاری که باید انجام دهید شکستن خط دفاعی دشمن است. سفینه‌های بزرگی که نیروهای Empire دارند سد بزرگی برای شما به شمار می‌روند. وسایل نقلیه‌ی بازی یا به بیان واضح‌تر سفینه‌های بازی به چند دسته تقسیم می‌شوند. مثلا اگر شما عضوی از گروه شورشی‌ها باشید می‌توانید از بین Starfighter‌هایی مثل T-65B-X-Wing، RZ-1A-Wing و یا BTL-A4 Y-Wing یکی را انتخاب کنید. طبیعتا هر کدام از این وسایل نقلیه‌ی جنگی ویژگی‌های خاص خود را دارند. ضمنا هر کدام از این وسایل نقلیه Star Card‌های مخصوص خود را دارا هستند که به شما اجازه می‌دهد فکر کنید که این سفینه واقعا سفینه‌ی خود شماست. این مبارزات ویژگی‌های جالبی دارند. وقتی که به سفینه‌ی دشمن در حال حمله هستید علامت روی سفینه از رنگ قرمز به رنگ زرد تغییر می‌کند و این در واقع یک سیگنال برای دیگر بازیکنان است که به کمک شما بیایند تا Damage بیشتری به دشمن وارد کنید. اگر می‌خواهید در گروه شورشی‌ها یک برنده باشید باید سعی کنید هر آنچه بازی از شما می‌خواهد را تا جای ممکن در بازی پیاده کنید. در سمت مقابل اگر عضو گروه Imperial شوید باید در مقابل دشمن به دفاع کردن بپردازید. به عنوان نیرویی از گروه دوم هم می‌توانید سفینه‌ی مورد نظر خود را انتخاب کنید. می‌توانید وسیله‌ی نقلیه‌ی خود را به گونه‌ای طراحی کنید که در مقابل شلیک‌های دشمن دوام بیشتری بیاورد و اگر هم مایل باشید می‌توانید سفینه‌ی خود را با اهداف هجومی شخصی سازی کنید. Star Card‌های خود را می‌توانید قبل از شروع بازی روی وسیله‌ی خود نصب کنید. این کار را در حین بازی هم می‌توان انجام داد. در واقع اگر کشته شوید، چند ثانیه به شما زمان داده می‌شود تا تغییراتی که می‌خواهید را اعمال کنید. به عنوان بازیکنی که Imperial را انتخاب کرده، روی صفحه نمایشگر شما علامت‌های آبی زیادی به نمایش درمی‌آیند که سلامتی باقی‌مانده‌ی هر کدام مشخص است. شما همیشه باید سعی کنید تا جایی که می‌توانید از مکان‌های مشخص شده دفاع کنید تا سلامتی آن‌ها کم نشود. مبارزات Starfighter Assault به طور کلی شدیدا اعتیاد آورند و قطعا یکی از بهترین بخش‌های بازی خواهند بود.

به طور کلی بازی دارای ۳ حالت اصلی است. در مورد کمپین بازی به اندازه‌ی کافی صحبت کردیم. این بخش بازی خط داستانی بازی را شامل می‌شود و تفاوتی با Campaign دیگر بازی‌ها هم ندارد. مد دومی که می‌خواهیم درباره‌اش توضیحات لازم را خدمتتان ارائه دهیم مد Arcade است. این مد که به Star Wars Battlefront II اضافه شده است در نسخه‌ی بتای بازی هم دیده می‌شد. در این مد شما در مقابل دشمنان با هوش مصنوعی قرار می‌گیرید و توانایی‌های خود را در سناریو‌ها و چالش‌های مختلف امتحان می‌کنید. در این مد به شما اجازه داده می‌شود تا در یک زمین تمرینی به  تست کردن سلاح‌ها و ابزار جدید خود بپردازید قبل از این‌که با آن‌ها وارد بخش چند نفره‌ی بازی شوید. در نسخه‌ی بتای بازی تنها یک مپ بود که برای بخش Arcade بازی در دسترس بود ولی در نسخه‌ی کامل بازی احتمالا در همه‌ی مناطق می‌توانید به امتحان کردن تجهیزات و سلاح‌ها و توانایی‌های خود بپردازید. در آنجا با متحدان هوش مصنوعی یک تیم ده نفره تشکیل می‌دهید، تجهیزات خود را آماده و توانایی‌های خود را انتخاب می‌کنید و وارد میدان جنگ می‌شوید. در نسخه‌ی کامل بازی شما می‌توانید Star Card‌ها، اسلحه‌ها و توانایی‌های جدید خود را از بخش چند نفره به Arcade بیاورید. می‌توانید در این بخش استراتژی‌ها و تاکتیک‌های خود را هم پیاده کنید. اگر کاربر کنسول هستید هم می‌توانید با دوست خود یک تیم تشکیل دهید. در این صورت صفحه به دو قسمت تقسیم می‌شود.

مبارزات فضایی بازی که Criterion Games روی آن‌ها کار کرده پتانسیل این را دارند که یکی از جذاب ترین بخش های بازی باشند.

به طور کلی بازی دارای ۳ حالت اصلی است. در مورد کمپین بازی به اندازه‌ی کافی صحبت کردیم. این بخش بازی خط داستانی بازی را شامل می‌شود و تفاوتی با Campaign دیگر بازی‌ها هم ندارد. مد دومی که می‌خواهیم درباره‌اش توضیحات لازم را خدمتتان ارائه دهیم مد Arcade است. این مد که به Star Wars Battlefront II اضافه شده است در نسخه‌ی بتای بازی هم دیده می‌شد. در این مد شما در مقابل دشمنان با هوش مصنوعی قرار می‌گیرید و توانایی‌های خود را در سناریو‌ها و چالش‌های مختلف امتحان می‌کنید. در این مد به شما اجازه داده می‌شود تا در یک زمین تمرینی به  تست کردن سلاح‌ها و ابزار جدید خود بپردازید قبل از این‌که با آن‌ها وارد بخش چند نفره‌ی بازی شوید. در نسخه‌ی بتای بازی تنها یک مپ بود که برای بخش Arcade بازی در دسترس بود ولی در نسخه‌ی کامل بازی احتمالا در همه‌ی مناطق می‌توانید به امتحان کردن تجهیزات و سلاح‌ها و توانایی‌های خود بپردازید. در آنجا با متحدان هوش مصنوعی یک تیم ده نفره تشکیل می‌دهید، تجهیزات خود را آماده و توانایی‌های خود را انتخاب می‌کنید و وارد میدان جنگ می‌شوید. در نسخه‌ی کامل بازی شما می‌توانید Star Card‌ها، اسلحه‌ها و توانایی‌های جدید خود را از بخش چند نفره به Arcade بیاورید. می‌توانید در این بخش استراتژی‌ها و تاکتیک‌های خود را هم پیاده کنید. اگر کاربر کنسول هستید هم می‌توانید با دوست خود یک تیم تشکیل دهید. در این صورت صفحه به دو قسمت تقسیم می‌شود. با انتشار نسخه‌ی کامل بازی، شما بابت پیشرفتتان در مد آرکید جایزه دریافت خواهید کرد. موفقیت باعث می‌شود تا بازی به شما پول بدهد و با پول هم می‌توانید قفل یک سری از جعبه‌ها را باز کنید. با باز کردن هر جعبه Star Card ‌هایی را صاحب می‌شوید که در ادامه می‌توانید با استفاده از آن‌ها هیروی، وسیله‌ی نقلیه و سربازان خود را هم برای مد مالتی پلیر و هم برای مد آرکید شخصی سازی کنید. به لطف چالش‌های این مد، شما همیشه اهداف جدیدی را پیش رو دارید و این بدان معناست که همیشه می‌توانید جوایز بیشتری کسب کنید. مبارزات آرکید می‌توانند با تنظیمات متفاوتی شروع شوند. بنابراین شما می‌توانید درجه سختی و یا کلاس سربازان را تغییر دهید و یا دیگر تنظیمات را عوض کنید. به عقیده‌ی بسیاری از افرادی که نسخه‌ی پیشین را بازی کرده‌اند، همین حالت Arcade می‌تواند دلیل محکمی برای تجربه‌ی نسخه‌ی جدید این سری باشد.

گسترده‌ترین حالت بازی مد مالتی پلیر است. این مد در واقع یک مد کلی است که چند زیر مجموعه دارد. اولین مدی که معرفی شد Galactic Assault بود. حداکثر تعداد بازیکن در این مد ۴۰ نفر هستند که در دو گروه ۲۰ نفره در مقابل هم قرار می‌گیرند. در این مد بزرگ، هدف اصلی به انجام رساندن اهدافی است که مشخص شده‌اند ( و یا جلوگیری از انجام آن‌ها توسط دشمن! ) این مد شباهت زیادی به مد‌های عناوین مختلف Call of Duty و Battlefield 1 دارد. در این مد در فاز یا مرحله‌ی اول سربازان کلون شده باید با استفاده از لانچر‌هایی که در محیط بازی پراکنده شده‌اند استفاده کرده تا به MMT‌های دشمن خسارت وارد کنند. اصولا وظیفه‌ی هر MMT جا به جایی سربازان دشمن است. این مد به طور کلی سه فاز دارد که در صورت موفقیت در هر فاز، وارد فاز جدید می‌شوید و در نهایت می‌توانید برنده‌ی بازی باشید. همان‌طور که گفتیم این مد بسیار گسترده است و هر مپ آن Objective‌های منحصر به فردی را داراست. در نسخه‌ی بتای بازی تنها مپ Naboo: Theed قابل بازی بود ولی دیگر مپ‌ها هم ویژگی‌های خاص خود را دارند. به طور کلی Clone War سه مپ دارد و Galactic Civil War پنج مپ و تنوع بازی اینجا مشخص می‌شود که هر مپ، برای خود داستانی جداگانه دارد. در مورد مد Starfighter Assault هم صحبت شد. فقط این را اضافه کنیم که به ازای هر تیم، ۲۰ نفر نیروی هوش مصنوعی هم به شما کمک می‌کنند. مد بعدی بخش چند نفره‌ی بازی Strike است که دو تیم هشت نفره در مقابل هم قرار می‌گیرند و بسته به نقشه‌ی بازی، وظایفی را بر عهده خواهند داشت. در واقع ماموریت‌هایی که در این حالت به تیم‌ها داده می‌شود بستگی به نقشه‌ی انتخاب شده دارد. Blast یک مد دیگر است که در Star Wars Battlefront هم حاضر بود. این مد یک Team Deathmatch کلاسیک محسوب می‌شود که در آن دو تیم ۱۰ نفره ( در مجموع ۲۰ نفر ) در مقابل هم قرار می‌گیرند و باید همدیگر را بکشند تا پیروز شوند. شما به عنوان یک عضو از تیم خود باید تا جایی که می‌توانید نیروهای دشمن را شکار کنید و خود قربانی نشوید. نحوه‌ی برنده شدن در این مد هم بدین صورت است که تیمی که زودتر به ۱۰۰ Kill برسد برنده است. در نهایت هم مثل هر بازی دیگری، تعداد امتیاز‌هایی که هر عضو برای تیمش به ارمغان آورده روی صفحه نمایش نقش می‌بندد تا مشخص شود چه کسی بهترین بوده است. حالا سوال اینجاست که بیشترین تعداد Kill را داشته باشید چه فایده‌ای دارد؟ در این صورت شما یک Achievement را که Playing the Objective نام دارد را آنلاک می‌کنید. اگر دو بازیکن به یک تعداد Kill داشته باشند هم این امتیاز به هر دو بازیکن داده می‌شود. این‌ها مواردی بود که در Star Wars Battlefront شاهد آن‌ها بودیم و احتمالا در نسخه‌ای که در آینده‌ی نزدیک منتشر خواهد شد هم تفاوت چشمگیری را نبینیم. و در پایان هم می‌رسیم به مد Heroes vs. Villains. در این مد چهار قهرمان می‌توانند شرکت کنند که انتخاب هیرو هم به عهده‌ی خودتان است. دستتان کاملا باز بوده و می‌توانید هیروی خود را از بین هر سه ناحیه انتخاب کنید. در نسخه‌ی قبلی، بازی کلا ۶ قهرمان داشت که بسته‌های الحاقی ۸ قهرمان دیگر را هم به بازی اضافه کردند تا مجموعا بازی ۱۴ قهرمان داشته باشد. نسخه‌ی اصلی Star Wars Battlefront II شانزده قهرمان خواهد داشت که احتمالا قهرمانان دیگری هم با بسته‌های الحاقی به بازی اضافه می‌شوند. یادآور شوم که بسته‌های الحاقی رایگان نیز برای بازی عرضه خواهند شد. اگر از طرفداران جنگ ستارگان هستید احتمالا دوست دارید بدانید که این قهرمان‌ها چه کسانی هستند. در لیست زیر اسامی قهرمانان بازی را می‌توانید مشاهده کنید.

  • Boba Fett
  • Han Solo
  • Leia
  • Luke
  • Bossk
  • Chewbacca
  • Darth Vader
  • Emperor
  • Grievous
  • Iden
  • Kylo Ren
  • Lando
  • Maul
  • Phasma
  • Rey
  • Yoda

نقشه‌های بازی چه به لحاظ محیطی و چه به لحاظ ماموریت‌ها، تنوع خوبی دارند. تاکنون به صورت رسمی تنها نقشه‌های مد محبوب Galactic Assault که توضیحات آن‌را خدمتتان ارائه دادیم معرفی شده‌اند. اتمسفر هر مپ منحصر به فرد است و تا مدت زیادی می‌توانید به بازی کردن این مد بپردازید و خسته هم نشوید. در نسخه‌ی بتای بازی تنها مپ Naboo قابل بازی بود اما به جز این مپ، احتمالا بیش از ۱۰ نقشه‌ی دیگر هم در بازی حاضر هستند. در لیست زیر می‌توانید نقشه‌های مد Galactic Assault بازی را مشاهده نمایید.

  • Naboo
  • Kamino
  • Kashyyyk
  • Endor
  • Death Star II
  • Hoth
  • Mos Eisley
  • Yavin IV
  • Jakku
  • Takodana
  • Starkiller Base

در ضمن هر مپ، قهرمان‌ها، مبارزات و وسایل نقلیه‌ی خاص خود را دارد. به عنوان مثال مپ Kamino برای افرادی که مبارزه در برج را دوست دارند یک انتخاب فوق العاده است. این مپ برای دوران Galactic Civil War و Clone Wars قابل بازی است. به نظر می‌رسد که در این مپ هیچگونه وسیله‌ی نقلیه‌ای یافت نمی‌شود و نبرد‌های هوایی از این مپ حدف شده‌اند. بقیه ی مپها هم به همین صورت هستند. یعنی هر کدام ویژگی­ای برای خود دارند. با توجه به تنوع محیط این نقشه­ها می­توانید برای ساعت­های طولانی به بازی کردن بپردازید و خسته هم نشوید. علاوه بر طراحی و دیزاین نقشه­‌ها کاراکتر­های آن‌ها هم با هم متفاوت هستند. برای مپ Kamino مثال هم زدیم ولی برای روشن­ تر شدن قضیه یک نمونه‌­ی دیگر را برایتان شرح می‌­دهیم. مثلا در مپ معروف Theed که شاید معروف­ترین نقشه­‌ی بازی هم باشد ربات­ها نقش بسیار مهمی را بازی می­‌کنند. اهمیت این ربات­ها در نقشه­ی Theed بیش از هر نقشه­‌ی دیگری احساس می‌­شود. این درست در حالیست که در برخی نقشه­‌ها اصلا ربات وجود ندارد! پس یک بار دیگر هم تاکید می­کنم که خوشبختانه تعداد مپ­های بازی که حدود ۲۰ تا خواهد بود ( اگرچه این آمار رسمی نیست ) هم از لحاظ کمیت و هم از لحاظ کیفیت در شرایط مطلوبی قرار دارند. در بخش گیم پلی تقریبا همه چیز را گفتیم به جز یک موضوع که آن هم راجع به Classهای موجود در بازی است. به طور کلی در بازی چهار کلاس حاضر هستند که بنابر سلیقه، توانایی‌ها و سبک بازی خود می‌توانید یکی را انتخاب کنید و با آن کلاس دشمنان را به زانو درآورید. کلاس اولی که می‌خواهیم درموردش توضیح دهیم Assaultها هستند. این نیروهای هجومی احتمالا بیشترین طرفدار را برای خود جمع می‌کنند. این سربازها با رایفل‌های مخصوص یا شاتگان تجهیز شده‌اند. نیروهای کلاس Heavy همانطور که از اسم کلاسشان قابل حدس است، از سپر استفاده می‌کنند. این واحد برای کارهای دفاعی عالی هستند و بهترین انتخاب برای نگه داشتن یک Checkpoint یا محاصره کردن یک منطقه هستند. Officerها توانایی این را دارند که سربازان اطراف خود را درمان کنند و Specialistها هم به منظور کشتن سربازان دشمن از راه دور یک اسنایپر در دست دارند. این کلاس هم به احتمال زیاد طرفداران زیادی پیدا خواهد کرد.

تنوع نقشه‌های بازی یکی از نقاط قوت بازی خواهد بود. هر مپ دیزاین خاص خود را دارد.

به طور کلی عملکرد EA در بعد گرافیکی در نسل هشتم تا به این­جای کار قابل تحسین است. نسخه­‌ی قبلی Star Wars نیز عملکرد فوق­‌العاده‌ای به لحاظ گرافیکی داشت. طراحی لوکیشن­ها از نکات مثبت بازی بود و هیچ بازیکنی را نمی­توان پیدا کرد که از این مورد ناراضی باشد. جلوه­‌های بصری بازی بدون هیچ حرف و حدیثی کم‌­نظیر بودند. افکت­های آتش را در نسخه‌­ی قبلی به خاطر بیاورید! در تریلر­های منتشر شده نیز می­توان به راحتی تشخیص داد که موتور سازنده­‌ی بازی کارش را به خوبی انجام داده است. Frostbite 3 موتور سازنده‌­ی بازی خواهد بود و عنوان Star Wars Battlefront II آخرین بازی سال ۲۰۱۷ است که با این انجین منتشر می­شود. به جز Star Wars Battlefront II، عنوان مورد انتظار Need for Speed Payback هم با بهره‌­گیری از همین موتور قرار است به بازار عرضه شود. عملکرد موفق این موتور را قبلا در بازی­های دیگر هم دیده‌­ایم که Battlefield 1 بهترین نمونه است. برای اثبات قدرت این انجین می­توانید نگاهی به FIFA 18 هم بیندازید! خلاصه نه تنها ورژن ۳٫۰ بلکه به طور کلی تمام ورژن‌های فراست بایت کارنامه‌­ی درخشانی دارند. از تریلر­های منتشر شده می ­توان تشخیص داد بازی از کیفیت خوبی برخوردار است. طراحی چهره‌­ی کاراکتر­ها دیدنی است! تقریبا تمام اجزای صورت آن­ها قابل رویت است. خب این قطعا یک نقطه قوت برای بازی خواهد بود. قطعا برای کاربران رایانه‌­های شخصی، بهینه‌­سازی بازی بسیار مهم خواهد بود. عنوان Star Wars Battlefront II طرفداران PCباز زیادی هم دارد که باید شرایط بازی کردن را برای آن­ها نیز فراهم آورد. سیستم مورد نیاز نسخه‌­ی کامل بازی هنوز به صورت رسمی مشخص نشده ولی سیستمی که برای بازی کردن نسخه­‌ی بتای آن نیاز داشتید بدین شرح بود:

حداقل سیستم موردنیاز

  • سیستم عامل: Windows 7 64-bit
  • پردازنده: Intel Core i5-6600K 3.5 GHz or AMD FX-6350 3.9 GHz
  • حافظه رم: ۸ GB System Memory
  • رم کارت گرافیک: ۲GB Video Memory
  • کارت گرافیک: Nvidia GeForce GTX 660 or AMD Radeon HD 7850
  • دایرکت ایکس: DirectX 11
  • میران فضای خالی: ۱۵GB Available Hard Drive Space

سیستم پیشنهادی

  • سیستم عامل: Windows 10 64-bit
  • پردازنده: Intel Core i5-7600K 3.8 GHz or AMD FX-8350 4.0 GHz
  • حافظه رم: ۱۶ GB System Memory
  • رم کارت گرافیک: ۳GB Video Memory
  • کارت گرافیک: Nvidia GeForce GTX 1060 3GB or AMD Radeon RX 480 4GB
  • دایرکت ایکس: DirectX 12
  • میزان فضای خالی مورد نیاز: ۱۵GB Available Hard Drive Space

البته قطعا سیستم مورد نیاز نسخه‌­ی اصلی و کامل بازی تفاوت­‌هایی خواهد داشت. در نسخه‌­ی قبل، طراحی سلاح­ ها و شخصیت ­ها نیز عالی بود که در مورد طراحی چهره‌­های این نسخه صحبت کردیم. در مورد شباهت کلی دنیای بازی به دنیای واقعیت هم می­توان تقریبا مطمئن بود که بازی از چنین نعمتی برخوردار است. به طور کلی یکی از وزنه‌­های سنگین طرفداران Star Wars Battlefront گرافیک آن بود که فکر نمی­کنم در نسخه­‌ی بعدی با افت گرافیکی مواجه باشیم. در تریلر­های منتشر شده که چنین چیزی را نمی ­دیدیم و سابقه‌­ی انجین گرافیکی نیز تنها می‌­تواند خوشبینمان کند. ولی باز هم برای نظر قطعی بهتر است تا انتشار بازی صبر کنیم.

مشخص است سازندگان اهمیت زیادی به مبارزات فضایی بازی داده‌اند.

بدون شک عنوان Star Wars Battlefront مشکلات زیادی داشت و با این وجود توانست طرفداران زیادی برای خود دست و پا کند. در این میان عده­‌ای به خاطر تعصب خود به جنگ ستارگان و عده­‌ی دیگری با علاقه­‌ی واقعی پا به عرصه­‌ی طرفداری از این بازی گذاشتند. نمی­توان انکار کرد که Star Wars Battlefront واقعا لذت بخش بود! هیچ لزومی ندارد که سازندگان علنا اعلام کنند که به بازخورد­های بازیکنان گوش داده­ اند چرا که این موضوع در عمل ثابت شده به نظر می‌­رسد. بیشترین انتقاد وارده به نسخه‌­ی قبل مربوط به عدم وجود یک بخش تک­نفره بود که در نسخه­‌ی جدید بازی این مشکل برطرف شده! البته درست است که زمان لازم برای به پایان رساندن بخش Campaign فقط و فقط ۶ الی ۸ ساعت است ولی نباید زود قضاوت کرد و باید منتظر ماند و دید در نهایت آیا این موضوع اذیت کننده خواهد بود یا خیر. ­از طرف دیگر مشکلات گیم پلی نیز تا حدودی حل شده به نظر می‌­رسند. با توجه به اضافه شدن مپ‌­های جدید به بازی احتمالا مشکل یکنواختی و تکراری شدن بازی پس از چند ساعت را نخواهیم داشت! به هر حال Star Wars Battlefront II بازی بزرگی است و EA آن­را جاه­‌طلبانه‌­ترین بازی خود می‌­داند. عنوان Star Wars Battlefront II کمتر از یک ماه دیگر برای کنسول­های نسل هشت و رایانه‌­های شخصی منتشر می‌­شود. تاریخ انتشار بازی اواسط آبان ماه است و این درحالیست که ما در آخرین روزهای سال ۲۰۱۷ هستیم و این بازی می­‌تواند برای طرفدارانش سالی به یاد ماندنی را رقم بزند. این مدتی که تا انتشار بازی باقیست اگرچه برای خیلی از بازیکنان چند روزی بیش نیست ولی برای طرفداران این سری می­تواند به مانند چند سال طول بکشد. هرگز هیچ چیز صد در صد نیست و از این رو نمی­‌توانیم موفقیت Star Wars Battlefront II را از همین الان تضمین شده بدانیم ولی بعید است که این بازی نتواند انتظارات را برآورده کند. عنوانی که اگر آن­را تجربه نکنید می‌­تواند بعدا یک افسوس بزرگ برایتان باشد. قبول دارم با توجه به سبک بازی، شاید همه­‌ی بازیکنان از آن لذت نبرند ولی مطمئن باشید که Star Wars Battlefront II ارزش حداقل یک بار امتحان را دارد. امتحانی که در هر صورت ضرری ندارد و چه بسا شما را عاشق خودش کند.

منبع متن: gamefa

سامانه پیام رسانسامانه ارسال پیامک متنی و پیام صوتی تبلیغاتی و انبوه پیام‌رسان:

برخی از امکانات سامانه اس ام اس راستین:
- بدون هزينه اوليه؛ تنها هزينه پيامک ها را پرداخت می نمائيد!
- برگشت اعتبار پيامک های ارسال نشده
- اختصاص شماره رايگان جهت ارسال
- دريافت رايگان پيامک
- ارسال بر اساس پيش شماره تلفن همراه و کد پستی، سن و جنسيت، استان، شهر و منطقه و دکل مخابراتی و ...
- نظر سنجی پيامکی، مسابقات پيامکی، خدمات برنامه نويسان، ارسال دوره ايی و ده ها امکانات رايگان ديگر
- پشتیبانی 24 ساعته
به همراه امکان ويژه ارسال پيام صوتی به تمامی شماره های همراه و ثابت سراسر کشور

عضویت

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید