به نظر می رسد سازندگان عنوان Sunset Overdrive به فکر ساخت نسخه دوم این عنوان هستند اما از آن جایی که شرکت مایکروسافت تقریبا علاقه ای به ساخت نسخه جدید ندارد، ظاهرا برای انجام این پروژه باید به دنبال ناشر دیگری باشند و شاید در این صورت این عنوان از انحصار کنسول اکس باکس نیز خارج […]

سازندگان Sunset Overdrive برای ساخت نسخه دوم به دنبال ناشر هستند

به نظر می رسد سازندگان عنوان Sunset Overdrive به فکر ساخت نسخه دوم این عنوان هستند اما از آن جایی که شرکت مایکروسافت تقریبا علاقه ای به ساخت نسخه جدید ندارد، ظاهرا برای انجام این پروژه باید به دنبال ناشر دیگری باشند و شاید در این صورت این عنوان از انحصار کنسول اکس باکس نیز خارج شود.

Sunset Overdrive نام عنوان اکشن سوم شخص جهان آزاد است که توسط استودیوی اینسومنیاک گیمز توسعه یافته و در سال ۲۰۱۴ توسط شرکت مایکروسافت منتشر شد. گیم پلی بازی به گونه ای است که شما می توانید به سرعت در بازی جا به جا شده و با تیراندازی به دشمنان خود آن ها را از پای درآورید. برای جابجایی در بازی نیز انتخاب های زیادی خواهید داشت؛ بر روی لبه دیوار ها یا ساختمان ها راه رفته و یا به وسیله هواکش ها به آسمان پرتاب شده و از زمین فاصله بگیرید. همین مکانیزم گیم پلی همراه با دیالوگ های مضحک و خاص آن سبب شد تا این عنوان به محبوبیت بسیاری دست یابد.

اگرچه Sunset Overdrive در هفته اول انتشار و پس از عنوان FIFA 15 در جایگاه دوم جدول فروش بریتانیا قرار گرفت اما فروش ضعیف آن در هفته های بعد، مایکروسافت را از ساخت ادامه این عنوان منصرف کرد و بنابراین ساخت نسخه دوم تا حدودی غیر ممکن به نظر می رسید. اما استودیوی اینسومنیاک گیمز، سازنده این عنوان، در این مدت بارها نسبت به تمایل خود برای ساخت نسخه دوم صحبت کرده است زیرا این استودیو، امتیاز قانونی عنوان Sunset Overdrive را در اختیار داشته و می تواند برای ساخت نسخه دوم با ناشر دیگری همکاری کند که ظاهرا این اتفاق در حال رخ دادن است. استودیوی اینسومنیاک گیمز در صفحه رسمی این استودیو در شبکه مجازی توییتر در پاسخ به یکی از کاربران در رابطه با این موضوع گفت:

ما تمایل داریم که نسخه دوم را بسازیم اما فقط باید یک ناشر پیدا کنیم

در حال حاضر استودیوی اینسومنیاک گیمز با همکاری شرکت سونی و مارول سخت مشغول توسعه عنوان انحصاری Spider-Man برای کنسول پلی استیشن ۴ می باشد که از لحاظ حرکات آزاد و جابجایی در بازی تا حدودی شبیه به عنوان Sunset Overdrive است.

منبع متن: gamefa