PUBG

با وجود این که PUBG هنوز در حالت Early Access است، موفقیت این بازی بر روی PC بی‌سابقه بوده و نسخه‌ی Xbox One‌ آن نیز در راه است. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GameSpot، توسعه دهنده‌ی PUBG جدیداً عنوان کرده که بازی، نسخه‌ی فیزیکی نیز برای Xbox One خواهد داشت.

در Microsoft ،E3 2017 اعلام کرد که PUBG یک انحصاری کنسولی برای Xbox One خواهد بود و اواخر سال 2017 منتشر می‌شود. در حالی که ما هنوز نمی‌دانیم نسخه‌ی دیجیتالی این بازی چه زمانی برای Xbox One عرضه خواهد شد، حساب توییتر بازی به تازگی عنوان کرده است که شما می‌توانید نسخه‌ی فیزیکی بازی را نیز برای Xbox One تهیه کنید.

بنا به گزارشات، Microsoft در تلاش است تا این بازی را به مدت بیش‌تری به عنوان انحصاری Xbox One‌ حفظ کند و عرضه‌ی احتمالی PUBG برای PS4 و سایر کنسول‌ها را به تعویق اندازد. توسعه دهنده‌ی بازی، Bluehole، این گزارشات را تایید و یا رد نکرده و عنوان کرده است که "گروه تمام تمرکز خود را معطوف به ارائه‌ی بهترین بازی ممکن بر روی Xbox One و PC کرده است."

در همین حال، PUBG به موفقیت‌های بزرگ خود بر روی Steam ادامه می‌دهد. اوایل این ماه، PUBG از مرز دو میلیون بازیکن آنلاین به صورت همزمان گذشت و طبق آماری که صفحه‌ی Steam ارائه داده است، در زمانی که این خبر را می‌نویسیم تعداد بازیکنان همزمان تقریباً به رکورد 2.2 میلیون نفر رسیده است.

نظر شما درباره‌ی این خبر چیست؟ آیا PUBG می تواند موفقیت خود را بر روی Xbox One تکرار کند؟

منبع متن: pardisgame