Insomniac Games به دنبال یک ناشر برای نسخه‌ی دوم Sunset Overdrive می‌باشد

استدیوی محبوب Insomniac Games به تازگی در صفحه‌ی توییتر رسمی خود، در جواب به درخواست یکی از طرفداران برای توسعه‌ی نسخه‌ی دوم عنوان نوآورانه‌ی Sunset Overdrive، جمله جالبی را به کار برده‌ است. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Game Informer، پاسخ آنها به این درخواست اینگونه بوده است: "ما خیلی دوست داریم که اینکار را انجام دهیم اما ابتدا باید یک ناشر پیدا کنیم!"

Sunset Overdrive در سال 2014 توسط شرکت مایکروسافت و انحصارا برای کنسول Xbox One انتشار یافت. این عنوان که یکی از اولین عناوین بزرگ انحصاری برای Xbox One به شمار می‌آمد، با سبک نوآورانه‌ی خود و رویکرد تیراندازی در هنگام جا‌به‌جایی در یک محیط جهان‌باز، طرفداران بسیاری را برای خود دست و پا کرد.

با این حال پس از چندین سال به نظر می‌آید که شرکت مایکروسافت علاقه‌ای به فراهم کردن مقدمات برای ساخت نسخه‌ی دوم ندارد و احتمالا انتظاراتی که از فروش نسخه‌ی اول می‌رفته است، برآورده نشده است. خوشبختانه استدیوی Insomniac Games حق امتیاز این سری را در اختیار خود نگه داشته است و به راحتی می‌تواند با یک ناشر دیگر بر روی نسخه‌ی دوم این عنوان همکاری کند.

استدیوی Insomniac Games در حال حاضر سخت مشغول توسعه‌ی عنوان موردانتظار Spider-Man می‌باشد که برای عرضه در سال آینده هدف‌گذاری شده است. عنوانی که از لحاظ تمرکز گیم‌پلی بر روی جابه‌جایی، شباهت‌هایی را نیز با Sunset Overdrive دارد. با این حال به نظر می‌رسد Insomniac Games وقت و منابع کافی برای ساخت نسخه‌ای دیگر از عنوان Sunset Overdrive را نیز دارد و تنها عنصر موردنیاز یک ناشر حمایت‌کننده می‌باشد.

نظر شما چیست؟ آیا آینده‌ی این سری را روشن ارزیابی می‌کنید؟

منبع متن: pardisgame