Guerrilla Games درباره اسلحه، قابلیت و ویژگی‌های دیگری که در Frozen Wilds خواهند بود توضیح می‌دهد

بر اساس گفته‌های سازندگان، Horizon Zero Dawn: The Frozen Wilds تنها بسته‌ الحاقی‌ای است که برای عنوان موفق Horizon: Zero Dawn منتشر خواهد شد. به همین دلیل سازندگان باید مطمئن شوند که این محتوای جدید وسعت و جذابیت کافی برای راضی نگه داشتن طرفداران این عنوان را دارا باشد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFtech به تازگی در طی مصاحبه‌ای با یک نشریه انگلیسی، نویسنده ارشد بازی یعنی شخص "بن مک کاو" توضیحاتی جالب درباره این بسته‌ الحاقی مورد انتظار داده است که در ادامه خلاصه‌ای از آن را مشاهده می‌کنید:

"منطقه‌ای که در این بسته‌ الحاقی وجود دارد منطقه‌ای است بین قلمروی قبلیه‌های Carja و Banuk. این یک منطقه‌ی خطرناک و بی‌رحم است. همچنین اکثریت ساکنان آن نیز Banuk ها هستند و به همین دلیل درگیری و خونریزی‌های بسیاری بین Carja ها و آن‌ها در این مکان رخ داده است. با نوشتن The Frozen Wilds ما می‌خواستیم تمامی چیز‌هایی که در بازی اصلی به خوبی پیاده‌سازی شدند را به این محتوای جدید بیاوریم. می‌خواستیم یک منطقه کاملا جدید با فرهنگی جدید خلق کنیم و در عین حال به Aloy  دلایلی بزرگ بدهیم که به آن‌جا سفر کند، درست مانند بسیاری دیگر از مراحل داستانی در بازی اصلی."

قابل ذکر است که برای آغاز کردن ماجراجویی‌هایتان در این منطقه جدید، نیازی نیست داستان اصلی بازی را به پایان رسانده باشید، طراح مرحله ارشد بازی یعنی "دیوید فورد" این موضوع را این‌گونه توضیح داد: " برای این‌که بتوانید با سطح دشواری این محتوای جدید کنار بیایید بهتر است آن را از اواسط یا اواخر بازی شروع کنید."

فورد همچنین اشاراتی به ارتقا‌ها و ویژگی‌های جدیدی کرد که در این محتوای جدید وجود خواهند داشت: " ما ویژگی‌های جالب بسیاری را به این محتوا اضافه کردیم. از جمله قابلیت‌های جدیدی که به شما اجازه می‌دهند به شیوه‌های مختلفی به مبارزه با دشمنان بپردازید. همچنین ما بسیاری از اسلحه‌های موجود در بازی اصلی را ارتقا داده و تعدادی اسلحه‌ی کاملا جدید را در این محتوا قرار داده‌ایم که استفاده از آنان بسیار جذاب و متفاوت است."

The Frozen Wilds همچنین محدودیت ارتقای شخصیت شما را از 50 مرحله به 60 مرحله تغییر می‌دهد. این عنوان در تاریخ 16 آبان به قیمت 20 دلار منتشر خواهد شد، البته کاربران PS Plus می‌توانند آن را با قیمت 15 دلار تهیه کنند.

منبع متن: pardisgame