قبلاً گفته شده بود که باید منتظر اعلام اخبار جدیدی در مورد بازی Hitman از سوی آی او اینتراکتیو (IO Interactive) باشیم و حالا این استودیو، اعلام کرده که نسخه Game Of The Year Edition این بازی عرضه خواهد شد و پشتیبانی این بازی از اکس‎باکس وان اکس را هم تائید کرده است. آی او […]

Hitman Game Of The Year Edition معرفی شد + اعلام پشتیبانی از اکس‌باکس وان اکس

قبلاً گفته شده بود که باید منتظر اعلام اخبار جدیدی در مورد بازی Hitman از سوی آی او اینتراکتیو (IO Interactive) باشیم و حالا این استودیو، اعلام کرده که نسخه Game Of The Year Edition این بازی عرضه خواهد شد و پشتیبانی این بازی از اکس‎باکس وان اکس را هم تائید کرده است.

آی او اینتراکتیو به تازگی Hitman Game Of The Year Edition را معرفی کرده که شامل بازی اصلی، تمامی محتویات فصل اول و یک کمپین جدید به نام Patient Zero است و در تاریخ ۷ نوامبر (برابر با ۱۶ آبان) همزمان با کنسول اکس‌باکس وان اکس عرضه خواهد شد. طبق اطلاعات منتشر شده از سوی آی او اینتراکتیو، این کمپین جدید شامل ۴ مرحله جدید است که در نسخه تغییریافته همین لوکیشن‌های فصل اول بازی جریان خواهند داشت و هرکدام فایل‌های صوتی، اهداف و ماموریت‌های تازه‌ای را در خود جای داده‌اند.

در توضیحات این کمپین جدید آمده است:

“بعد از از بین بردن روتین یک هدف، برنامه‌ای مبنی بر یک بیماری فراگیر جهانی لو می‌رود و حالا مامور ۴۷ باید در عین عجله به خاطر کمبود وقت، از انتشار این ویروس مرگبار جلوگیری کند. این چهار مرحله در مناطقی متفاوت با مناطق بازی اصلی رخ خواهند داد و مناطق مربوط به این ۴ مرحله نسخه بازسازی شده مناطق بازی اصلی است و هر کدام از این مراحل چالش‌ها، ویژگی‌ها، اهداف، لباس‎‌ها، شخصیت‌ها، سیستم هوش مصنوعی و مکانیزم‌های گیم پلی مخصوص خود را خواهد داشت. بانکوک، ساپینزا، هوکایدو و کلرادو با داشتن حال و هوایی متفاوت با نسخه اصلی به خاطر موسیقی‌های جدید که توسط آهنگساز فصل اول یعنی نیلس بای نیلسن (Niels Bye Nielsen) ساخته شده و مراحلی که در ساعات متفاوتی از روز نسبت به فصل اول رقم می‎‌خورند، انتظار شما را می‌کشند.”

در این نسخه Escalation Contracts جدید، اسلحه‎ها و لباس‌ها و چالش‌های جدید وجود دارد و به ویژگی‌های خود فصل اول نیز سر و سامان داده شده و مثلاً سیستم نورپردازی بازی بهبود یافته و مهم‌تر از همه طبق اعلام آی او اینتراکتیو، چند سورپرایز هم در این نسخه وجود خواهد داشت.

بهتر است یک بار به صورت کامل محتویات این نسخه را از زبان سازندگان با هم مرور کنیم:

  • فصل اول Hitman به صورت کامل با تمامی محتویات
  • کمپین جدید Patient Zero
  • لباس دلقک و اسلحه خاص آن: Corky the Clown بازگشته است! این شخصیت محبوب از بازی Hitman: Blood Money با آن دماغ قرمز، جوراب‌های رنگی و کفش‌های بسیار بزرگش اکنون بهتر از هر زمان دیگری به نظر خواهد رسید. نه تنها لباس دلقک بسیار جالب به نظر خواهد رسید، بلکه استفاده از این لباس تنها راه بهره بردن از اسلحه نمادین این پوشش است. اسلحه A New Bat با هر بار استفاده اصوات و افکت‌های تصویری متفاوتی را ایجاد خواهد کرد.
  • Raven Suit و اسلحه خاص آن: نقطه تلاقی تاکتیک و خوشپوشی، Raven Suit است. این یک انتخاب عالی برای اوقاتی است که مامور ۴۷ قرار است از تک‌تیرانداز استفاده کند. این لباس رنگی مشکی و ذغالی دارد و دستکش‌های مرغوبی نیز با این لباس پر از جیب برای جاسازی تمام وسایل همراه شده است. اسلحه Sieger 300 Ghost هم نسخه ویژه و منحصر به فرد ICA از اسلحه Sieger 300 است که تماماً مشکی است و یک همراه فوق‌العاده برای Raven Suit به خاطر داشتن قدرت بالا و دقت بسیار بالا به شمار می‌رود. این اسلحه یک صداخفه‌کن هم دارد و دوربین آن هم تقویت شده است و تا ۴ بار می‌تواند زوم کند. قابلیت Marksman هم در این اسلحه گنجانده شده که باعث بالا رفتن دقت در تیراندازی می‌شود.
  • Cowboy Suit و اسلحه خاص آن: این لباس که در طراحی آن از رنگ‌های آبی سیر و سفید یخچالی استفاده شده، با یک جفت کفش از پوست تمساح نیز همراه شده است و در کنار آن یک کلاه کابویی و یک عینک دودی را هم خواهید یافت. طبیعتاً سگک کمربند این لباس اندازه کف دست شما است! در کنار این لباس اسلحه The Striker نیز وجود دارد، یک کلت مگنوم که که قدرت عجیب و غریبی دارد.
  • سه Escalation Contract ویژه: برای هر کدام از لباس‌های ویژه این نسخه، یک Escalation Contract منحصر به فرد و متناسب با آن لباس طراحی شده است. شما در هر کدام از این Escalation Contract ها آن لباس مخصوص را به تن کرده و باید از اسلحه مخصوص آن استفاده کنید و در این راه با پیچیدگی‌های این قراردادها به خاطر مکانیزم‌های جدید گیم پلی دست و پنجه نرم کنید. این قراردادها متناسب با لباس‌های جدید ساخته و پرداخته شده‌اند تا تجربه جدیدی برای بازی‌بازان فراهم شود. هر کدام از این Escalation Contract ها در نقطه‌ای تازه از لوکیشن‎های فصل اول آغاز می‌شود پس از همان اول با چالش‌ها باید مواجه شوید. از طرف دیگر، هر کدام از Escalation Contract ها تا ۷ هدف را شامل می‌شوند، چیزی که قبلاً ما در بازی شاهد آن نبوده‌ایم. به اتمام رساندن هر کدام از آن‌ها هم باعث می‌شود تا اسلحه به کار رفته در آن قرارداد دیگر در تمام مراحل و مناطق بازی قابل استفاده باشد.

همچنین اهداف گریزان (Elusive Targets) نیز دوباره در ماه نوامبر در دسترس قرار خواهند گرفت و اگر برخی از آن‌ها را جا انداخته‌اید فرصت خوبی است تا آن را تکمیل کنید. البته اگر قبلاً در هر کدام از آن‌ها شرکت کرده‌اید و شکست خورده‌اید دیگر امکان شرکت دوباره را نخواهید داشت و در اصل پیشروی شما در مراحل مربوط به اهداف گریزان از ابتدا آغاز نمی‌شود.

آی او اینتراکتیو تصمیم گرفته تا Hitman Game Of The Year Edition را با قیمت ۶۰ دلار عرضه کند. البته کسانی که فصل اول را به صورت کامل دارند، این امکان را دارند تا محتویات جدید حاضر در این نسخه را با قیمت ۲۰ دلار به صورت جداگانه خریداری کنند. البته این تنها خبر جدید مربوط به Hitman نیست…

در تاریخ ۷ نوامبر (۱۶ آبان) و همگام با عرضه اکس‌باکس وان اکس، یک بروزرسانی جدید نیز برای بازی Hitman عرضه خواهد شد که وضع رابط کاربری آن را سر و سامان خواهد داد و در کنار آن، از این کنسول جدید نیز بازی پشتیبانی به عمل خواهد آورد.

جزئیات دقیق این بروزرسانی از این قرار است:

  • یک رابط کاربری از نو طراحی شده با ترکیب رنگ جدید و استایل بصری تازه: روحی تازه در رابط کاربری بازی دمیده شده تا راحت‌تر از هر زمان دیگری بتوانید در منوها آن چیزی که می‌خواهید را پیدا کنید.
  • قابلیت‌های جدید بخش Contracts Mode: بخش Trending به شما اجازه می‌دهد محبوب‎ترین قراردادها را پیدا کنید، تا هرچه سریع‌تر با چالش‌ها دست و پنجه نرم کنید. همچنین ۱۰ شرط (Condition) نیز به این بخش اضافه شده تا عمق گیم پلی بازی بیشتر شود. این ۱۰ شرط شامل محدودیت‌هایی چون محدودیت تعویض لباس یا خروج فقط از یک نقطه نقشه و … است.
  • بهبودهای عمده در نورپردازی تمام مناطق: استفاده از رنگ‌های جدید، ایجاد تغییرات در HDR و آسمان بازی باعث شده تا مناطق Hitman از همیشه زنده‌تر و زیباتر به نظر برسند.
  • قدردانی به خاطر انجام مراحل مربوط به اهداف گریزان: اگر هر کدام از مراحل مربوط به اهداف گریزان را در فصل اول انجام داده‌اید، در بازی به شما یک سکه به منظور قدردانی تعلق خواهد گرفت.
  • ارتقا برای اکس‎‌باکس وان اکس: بهبودهای زیادی در بازی برای دارندگان کنسول اکس‌باکس وان اکس به وجود خواهد آمد. اکنون بازی با رزولوشن ۴K Native می‌تواند اجرا شود و در کنار آن گزینه نرخ فریم بالاتر نیز وجود خواهد داشت.
  • پشتیبانی از Tobii Eye Tracking روی رایانه‌های شخصی: شم قاتلی خود را با سیستم نور پویا، نمای گسترده و یک قابلیت جدید گسترش دهید.
  • برطرف شدن ایرادات دیگر و ایجاد بهبودهای مختلف: لیست کامل این مورد در نزدیکی ۷ نوامبر منتشر خواهد شد. دیگر وقت آن است کم کم به فکر تجهیز مامور ۴۷ بیفتید.

به هر حال پس از جدا شدن راه آی او اینتراکتیو و اسکوئر اینکس (Square Enix)، خوب است که می‌بینیم این استودیو هنوز هم پابرجاست و به فکر آینده است. هنوز البته برنامه‌های این شرکت برای فصل دوم Hitman مشخص نشده است.

منبع متن: gamefa