شایعه: Halo The Master Chief Collection ممکن است برای PC عرضه شود

مدت زمان زیادی است که طرفداران Halo منتظر عرضه‌ی این سری برای PC‌ هستند. تنها بازخورد Microsoft نسبت به این قضیه عرضه‌ی اسپین‌آف‌هایی مانند Halo Wars یا Halo 5: Forge بوده است اما بنظر می‌آید ممکن است در آینده این موقعیت عوض شود.

به‌ گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gametransfers، در چند روز اخیر چندین شایعه مبنی بر عرضه‌ی Halo: The Master Chief Collection برروی PC در فضای مجازی پخش شده است. شایان ذکر است که قبل از خواندن پاراگراف بعدی این نکته را در ذهن داشته باشید که این‌ها در حال حاضر فقط شایعه هستند.

در یازدهم اکتبر، Microsoft از چهار باندل Xbox One S رونمایی کرد که یکی از آن‌ها شامل Halo 5 و Halo: The Master Chief Collection می‌شد. نکته‌ی جالب این‌ بود که در تصویر تبلیغاتی این باندل اشاره شده بود که ریمستر چهار نسخه‌ی اول یعنی The Master Chief Collection برای Windows 10 نیز عرضه خواهد شد. مدیریت جامعه‌ی کاربران این بازی یعنی "برایان جرارد" اظهار کرد که این تنها یک سو‌تفاهم است.

بعدا Microsoft سعی کرد پیج این باندل را اصلاح کند اما باز هم باکس‌آرت بازی اشاره می‌کرد که این عنوان برای Xbox One و Windows 10 در دسترس می‌باشد. یک نکته‌ی جزئی وجود دارد که می‌تواند این شایعه را نقض کند و آن این است که در تصویر ما شاهد عبارت "Only on Xbox One" هستیم و علامت ویندوز 10 ممکن است تنها یک خطا باشد.

هفته‌ی پیش،‌ 343 Industries برای حل باگ‌ها و اضافه کردن پشتیبانی از Xbox One X به کار برروی Master Chief Collection با خواهد گشت. این خبر باعث ایجاد شایعه‌ای شد که این زمان را بهترین موقع برای کار برروی یک پورت PC می‌دانست. زمانی که آین کالکشن از سری Halo عرضه شد پر از مشکلات و باگ‌ بود که حتی فکر کردن به نسخه‌ی PC را غیرممکن کرد. همچنین در آن زمان این کنسول با Windows 10 اینطور متصل نبود و هیچ برنامه‌ای به نام Xbox Play Anywhere وجود نداشت. 

آیا شما علاقه‌مند هستید این عنوان برروی PC‌ عرضه شود؟

منبع متن: pardisgame