کاملا واضح است که بازی Spider-Man استودیوی اینسومنیاک گیمز، یکی از مورد انتظار ترین عناوین برای بازی‌بازان کنسول پلی‌استیشن ۴ است و با توجه به نمایش هایی که تا به حال از این بازی دیده‌ایم، می‌توانیم بگوییم که تا به حال Spider-Man را در دنیای بازی‌های ویدیویی، این قدر جذاب و فوق‌العاده ندیده‌ بودیم. پس از نمایش […]

تصاویر ۴K منتشر شده از نسخه‌ پلی‌استیشن ۴ پرو Spider-Man را از اینجا مشاهده کنید

کاملا واضح است که بازی Spider-Man استودیوی اینسومنیاک گیمز، یکی از مورد انتظار ترین عناوین برای بازی‌بازان کنسول پلی‌استیشن ۴ است و با توجه به نمایش هایی که تا به حال از این بازی دیده‌ایم، می‌توانیم بگوییم که تا به حال Spider-Man را در دنیای بازی‌های ویدیویی، این قدر جذاب و فوق‌العاده ندیده‌ بودیم. پس از نمایش بی نظیر بازی در نمایشگاه E3 2017، سونی باز هم آن را در مراسم Paris Game Week 2017 نمایش داد تا ثابت کند حساب زیادی روی Spider-Man باز کرده است.

در نمایش بازی Spider-Man در مراسم شب گذشته‌ی سونی با این که دیگر خبری از گیم‌پلی خالص نبود اما صحنه های بسیار هیجان انگیز و شخصیت های نام آشنای دنیای کامیک های مارول و اسپایدر من را نشان می‌داد. در این نمایش شخصیت های مشهوری مانند خودِ پیتر پارکر (سرانجام بدون لباس عنکبوتی تا مطمئن شویم بازی به بخش دوم زندگی پیتر نیز اهمیت می‌دهد)، مری جین، زن عمو می و… را مشاهده کردیم.

تصاویر منتشر شده از Spider-Man از روی نسخه پلی‌استیشن ۴ پرو آن گرفته شده‌اند و همگی با رزولوشن ۴K هستند. پیش از این می‌دانستیم که نسخه پلی‌استیشن ۴ پروی بازی بسیار زیبا است و با نکنیک Checkerboard به رزولوشن ۴K می‌رسد اما سازندگان توضیح داده‌اند که بازی روی هر دو کنسول پلی‌استیشن ۴ استاندارد و پرو بسیار شگفت انگیز است.

شما می‌توانید نمایش جذاب بازی Spider-Man در مراسم شب گذشته‌ی سونی را از اینجا تماشا و دانلود نمایید. این عنوان در تاریخ نا مشخصی در سال ۲۰۱۸ به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد. تصاویر زیبا و ۴K منتشر شده از بازی را در زیر مشاهده کنید و لذت ببرید:

منبع متن: gamefa