شوهی یوشیدا، رئیس استودیو‌های سونی اینتراکتیو انترتینمنت، اعلام کرده که او نیز، مانند بسیاری از علاقه‌مندان، نسبت به عناوینی که در PGW 2017 معرفی شدند هیجان زده است و وعده داده که سال آینده، برای بازیکنان پلی‌استیشن، بزرگتر، بهتر و جالب‌تر خواهد بود. در سال جاری شاهد عرضه بازی‌های با کیفیت زیادی برای پلی‌استیشن ۴ […]

شوهی یوشیدا: ۱۲ ماه آینده برای پلی‌استیشن ۴، بهتر و بزرگ‌تر خواهند بود

شوهی یوشیدا، رئیس استودیو‌های سونی اینتراکتیو انترتینمنت، اعلام کرده که او نیز، مانند بسیاری از علاقه‌مندان، نسبت به عناوینی که در PGW 2017 معرفی شدند هیجان زده است و وعده داده که سال آینده، برای بازیکنان پلی‌استیشن، بزرگتر، بهتر و جالب‌تر خواهد بود.

در سال جاری شاهد عرضه بازی‌های با کیفیت زیادی برای پلی‌استیشن ۴ بودیم. حضور عناوینی همچون Nier: Automata، Horizon: Zero Dawn و Persona 5، سال خوبی را برای دارندگان پلی‌استیشن ۴ رقم زد.

در گفتگویی با Dualshockers که در PGW 2017 انجام شد، رئیس استودیو‌های جهانی سونی اینتراکتیو انترتینمنت (SIE) در خصوص سال پیش روی طرفداران پلی‌استیشن گفت:

ما بازی‌های بسیار زیادی را به نمایش گذاشتیم که در طول ۱۲ ماه آینده راهی بازار می‌شوند. فوق‌العاده است. دوازده ماه گذشته عالی بودند. بازی‌های عالی و خلاقانه و عناوین واقعیت مجازی زیادی عرضه شدند. دوازده ماه آینده بزرگ‌تر، بهتر و جالب تر خواهند بود.

البته که وجود عناوینی مانند Death Stranding، The Last of Us Part II، Days Gone، Detroit: Become Human و بازی‌های زیاد دیگری که در ماه‌های آینده عرضه می‌شوند، صحت حرف‌های یوشیدا را تایید می‌کنند. او همچنین اعلام کرده که نسبت به حضور عناوینی مانند Dreams مدیا مولکول (Media Molecule) و بازی‌های واقعیت مجازی زیادی که برای پلی‌استیشن وی‌آر معرفی شدند، هیجان زده است.

حالا باید صبر کرد و دید که سرنوشت بازی‌های پلی‌استیشن در ۱۲ ماه آینده به چه صورت خواهد بود. می‌تواند امیدوار بود که شرایط، همانگونه که یوشیدا می‌گوید، پیش برود.

منبع متن: gamefa