با تصاویر و اطلاعاتی از عنوان وسترن جهان‌باز This Land is My Land همراه باشید

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DSOGaming، استودیوی Game Labs اعلام کرد که در حال کار برروی یک عنوان سوم‌شخص جهان‌باز برای PC با نام This Land if My Land می‌باشد. این عنوان یک بازی تک‌نفره‌ی جهان‌باز اکشن می‌باشد که به ادعای ‌سازندگان دارای یک محیط زنده و خطرناک می‌باشد.

در This Land is My Land بازیکنان در نقش یک جنگجوی سرخ‌پوست قرار می‌گیرند. داستان بازی در مرز‌های آمریکا جهان دارد و شخصیت اصلی عضو یک قبیله می‌باشد. این بازی طبق گفته‌ی سازندگان شامل چندین مکانیک نوآورانه می‌باشد.

توسعه‌دهندگان بازی قول داده‌اند یک هوش‌‌مصنوعی باهوش و تعاملی را داده‌اند که بر علیه بازیکن اصلی با یکدیگر کار می‌کنند. همچنین مپ بازی بزرگ‌تر از مپ Skyrim خواهد بود.

نکته‌ی بسیار جالب این است که دنیای بازی علیرغم اعمال بازیکن تکامل یافته و رشد می‌کند. سازنده‌ی بازی اشاره می‌کند که با هربار شروع کردن بازی دنیای آن رشد و تکامل متفاوت خواهد داشت. این بدین معنی است که شهر‌ها و کمپ‌های مختلف بطور متفاوتی رشد می‌کنند، راه‌ها فرق خواهد داشت و رفتار دشمن تغییر می‌کند. همچنین سازندگان قول داده‌اند که راه‌های زیادی برای رد کردن مراحل را در اختیار بازیکن قرار دهند.

قطعا این ویژگی‌ها بسیار عالی بنظر می‌رسد اما باید دانست که این بازی توسط یک تیم کوچک ساخته می‌شود و این بدین معنی است که نمی‌توان مطمئن بود که آیا آن‌ها به تمامی وعده‌های خود وفا خواهند کرد یا خیر.

در ادامه با تصاویری از بازی همراه باشید:

منبع متن: pardisgame