تاریخ انتشار Halo Wars 2: Awakening The Nightmare  مشخص شد

حالا به مانند بازی Rocket League، بازی Halo Wars 2 هم از قابلیت کراس‌پلی (Crossplay) بین Xbox One و PC پشتیبانی می‌کند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers، این مورد در اطلاعیه آپدیت پیشینی که برای بازی عرضه شد آمده است به این صورت که در کنار بهبودی‌های دیگر، از بعد از این آپدیت بازیکنان می‌توانند بین دو پلتفرم با دوستان خود بازی کنند.

برای شروع بهتر است بدانید که کراس‌پلی در این بازی شامل بخش‌های تک‌نفره، Terminus Firefight، بازی‌های شخصی یا Custom، بازی‌های رنک‌نشده و Blitz Firefight بوده و بقیه بخش‌ها جدا باقی مانده‌اند. استدیو سازنده بازی یعنی 343 Industries  اشتیاق بازیکنان برای بازی در پلتفرم‌ها مختلف را تحسین می‌کند اما واضح و مبرهن است که آن‌ها به تفاوت‌های موجود در هر کدام هم واقف هستند. در حالی که کراس‌پلی در بازی چون Rocket League بیشتر در مورد رقابت بین کیبورد با کنترلر‌ها است، در Halo Wars 2 بازی با PC بسیار سریع‌تر است.

با این حال یک حالت بازی وجود دارد که با آن شما می‌توانید تفاوت‌ها را بسنجید. یک حالت جدید به نام «جنگ ۳ به ۳ رَنک» قرار است به بازی اضافه شود که از کراس‌پلی هم پشتیبانی کرده و بنابراین بازیکنان را قادر به تجربه جنگ کنسول در مقابل PC خواهد کرد.

در نهایت شایان ذکر است که در کنار این ویژگی، رزولوشن 4K Ultra HD و پشتیبانی از HDR برای تجربه این بازی در Xbox One X اضافه شده است.

منبع متن: pardisgame