آیا GTA V طراحی iPhone X را پیش‌بینی کرد؟

همانطور که می‌دانید فرنچایز Grand Theft Auto برای طنز اجتماعی خود بسیار معروف است و GTA V‌ نیز همین‌گونه می‌باشد. در این بازی شاهد شوخی‌‌های مختلف نسبت به همه چیز، چه بطور مستقیم و چه غیر‌مستقیم هستیم. حال به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamerant، در یکی از مراحل این بازی شرکت Apple مورد هدف سازندگان قرار می‌گیرد. 

در این مرحله، بازیکنان وارد یک شرکت شده که نقش شرکت بزرگ Apple را در دنیای GTA دارد. بازیکنان شاهد تبلیغ‌هایی از محصولاتی ساختگی هستند مانند iFruit 9iX. بعد از گذشت چندین سال از عرضه‌ی این بازی اکنون کاربران Reddit اشاره کردند که iFruit 9iX یکی از قابل توجه‌ترین نکات طراحی iPhone X را پیش‌بینی کرده است.

زمانی که این تلفن هوشمند معرفی شد، بسیاری از کاربران اشاره کردند که فرورفتگی بالای صفحه‌ی‌نمایش iPhone X به آن شکل و شمایلی نوین‌تر نسبت به دیگر iPhoneها می‌دهد. البته باید گفت که اختلاف نظر‌ بسیاری در رابطه با این نکته‌ی طراحی وجود دارد چون بسیاری از کاربران اعتقاد دارد که این فرورفتگی باعث درهم ریختن صفحه می‌شود. از این بحث که بگذریم، کاربری در Reddit با نام GVeslinov تصویری را از گوشی همراه ساختگی iFruit 9iX نشان داد که دارای همان نکته‌ی طراحی iPhone X می‌باشد؛‌ با این تفاوت که چهار سال قبل از معرفی iPhone X، خلق شده است!.

البته باید گفت که تفاوت‌های مهمی بین iFruit 9iX و iPhone X واقعی وجود دارد اما این رخداد قطعا بسیار عجیب و در عین حال جالب است.

آیا پیش‌بینی‌های دیگری نیز در این عنوان پر رمز و راز وجود دارد؟ دیدگاه شما در این رابطه چیست؟

منبع متن: pardisgame