به نظر می‌رسد زمان بارگذاری بازی‌ها بر روی ایکس‌باکس وان ایکس بسیار سریع تر از ایکس‌باکس وان اس می‌باشد. همانطور که می‌دانید کنسول ایکس‌باکس وان ایکس هفته‌ی دیگر عرضه می‌شود، اما تعداد زیادی از منتقدان در بین یوتیوبرها و استریمرها واحدهای اولیه این کنسول را دریافت کرده‌اند. یکی از این افراد که در کانال توییچ […]

برخی از بازی‌ها بر روی ایکس‌باکس وان ایکس بسیار سریع تر از وان اس بارگذاری می‌شوند

به نظر می‌رسد زمان بارگذاری بازی‌ها بر روی ایکس‌باکس وان ایکس بسیار سریع تر از ایکس‌باکس وان اس می‌باشد.

همانطور که می‌دانید کنسول ایکس‌باکس وان ایکس هفته‌ی دیگر عرضه می‌شود، اما تعداد زیادی از منتقدان در بین یوتیوبرها و استریمرها واحدهای اولیه این کنسول را دریافت کرده‌اند. یکی از این افراد که در کانال توییچ به نام Ray Cox یا Stallion83 شناخته می‌شود پستی را قرار داده است که زمان بارگذاری بازی‌های Assassin’s Creed Origins و Grand Theft Auto V را بین ایکس‌باکس وان ایکس و ایکس‌باکس وان اس مقایسه کرده است.

بارگذاری عنوان GTA V بر روی حافظه‌ی داخلی ایکس‌باکس وان ایکس ۲۴ ثانیه طول کشید که در مقایسه با ایکس‌باکس وان اس که ۱ دقیقه و ۷ ثانیه است بسیار سریع تر می‌باشد.

Here ya go boys. Visual. GTAV initial load on the Xbox One X from the internal HDD. 24 seconds. Xbox One S was 1 minute, 7 seconds pic.twitter.com/eOd6h9UfO5

— Ray Cox IV (@Stallion83) November 3, 2017

همچنین Assassin’s Creed Origins نیز در مقایسه با ایکس‌باکس وان اس بر روی ایکس‌باکس وان ایکس بسیار سریع تر بارگذاری می‌شود که البته زمان دقیقی ذکر نشده و می‌توانید با رفتن به لینک توییتر مربوطه آن را مشاهده کنید.

در هر صورت به گفته‌ی خود مایکروسافت نیز، از نکات بارز ایکس‌باکس وان ایکس این می‌باشد که بازی‌ها علاوه بر پرفورمنس بهتر بر روی آن، با سرعت بیشتری نیز بارگذاری می‌شوند. کنسول ایکس‌باکس وان ایکس در ۷ نوامبر عرضه خواهد شد.

منبع متن: gamefa