عنوان Destiny در فهرست بازی‌هایی که برای نقد و بررسی کنسول اکس باکس وان اکس تهیه شده اند، تنها بازی‌ای است که از بهبودهای گرافیکی مخصوص این کنسول بهره نمی‌برد. پس چرا مایکروسافت و اکتیویژن یک نسخه از این بازی را به منتقدان کنسول اکس باکس وان اکس داده اند؟ در ادامه این خبر و […]

اکتیویژن هنوز درباره نسخه بهبود یافته Destiny 2 بر روی اکس‌باکس وان اکس صحبت نکرده است

عنوان Destiny در فهرست بازی‌هایی که برای نقد و بررسی کنسول اکس باکس وان اکس تهیه شده اند، تنها بازی‌ای است که از بهبودهای گرافیکی مخصوص این کنسول بهره نمی‌برد. پس چرا مایکروسافت و اکتیویژن یک نسخه از این بازی را به منتقدان کنسول اکس باکس وان اکس داده اند؟ در ادامه این خبر و جزئیات آن با گیمفا همراه باشید!

این مسئله که چرا اکتیویژن و مایکروسفات یک نسخه از بازی Destiny 2 را به منتقدان کنسول اکس باکس وان اکس داده اند سوالی است که در هفته های اخیر ذهن بازیبازان را به خود مشغول کرده است و هنوز نیز جواب آن مشخص نیست و اکتیویژن نیز پاسخگو نیست. مایکروسافت برای اینکه کنسول اکس باکس وان اکس را به معرض نقد و بررسی بگذارد یک نسخه از آن به همراه یک سری بازی های منتخب را به منتقدین فرستاده است. برخی بازی ها بحث های زیادی پیرامون خود داشته اند اما به هر حال مجموعه زیر را شامل می شدند:

می توان ۱۸ بازی مختلف را مشاهده کرد؛ از عنوان فوق العاده مورد انتظار Star Wars Battlefront II تا عنوان Minecraft. تمام بازی های نیز یک برچسب «بهبود یافته برای کنسول اکس باکس وان اکس» بر روی خود دارند به جز عنوان Destiny 2. این مسئله از چشم ها دور نماند و از زمان منتشر شدنش، بسیاری اعلام کردند که این بازی قبلا برای کنسول اکس باکس وان اکس و نسخه بهبود یافته اش تایید شده بود. حتی کاربری در وب سایت Reddit مدعی شد که نسخه اکس باکس وان اکس بازی Destiny 2 او با نرخ فریم و رزولوشن بسیار بهتری اجرا شده است.

اما هیچ کدام از این موارد قابل تایید نیستند. این نکته که این بازی به همراه کنسول اکس باکس وان اکس برای نقد و بررسی ارسال شده است به این معنی نیست که با بهبود کیفیت بر روی این کنسول همراه خواهد شد و به حرف های یک نفر نیز نمی شود اعتماد کرد. وب سایت DualShockers برای مطمئن شدن از این قضیه ایمیلی به اکتیویژن ارسال کرد و از آن ها در این مورد سوال کرد. جوابی که آن ها دریافت کردند قابل انتظار بود و البته هیچ چیزی را تایید یا تکذیب نکرد:« ما درباره نسخه اکس باکس وان اکس این بازی چیزی را تایید نکرده ایم».

البته اگر با کنسول اکس باکس وان اکس آشنایی داشته باشید میدانید که دلایل زیادی برای عرضه بازی هایی که حتی بهبود گرافیکی خاصی نداشته اند به همراه این کنسول وجود دارد چرا که به لطف قدرت پردازشی بسیار بالاتر آن، حتی بازی های معمولی نیز با گرافیک بسیار بهتری بر روی آن اجرا خواهند شد. اکتیویژن در حال حاضر بزرگ ترین بازی امسال خود یعنی Call of Duty WWII را برای این کنسول و بهبود گرافیکی آن تایید کرده است.

البته این اولین بازی نیست که درباره پشتیبانی کنسول اکس باکس وان اکس از بازی Destiny 2 خبری منتشر می شود. در طی مراسم E3 2017 و حتی کمی قبل تر از آن، کارگردان بازی یعنی آقای Luke Smith اعلام کرد که این عنوان بر روی تمامی کنسول ها من جمله Xbox One X با نرخ فریم ریت ۳۰ اجرا خواهد شد.

کنسول اکس باکس وان اکس ۲ روز دیگر یعنی در تاریخ ۷ نوامبر در بازار عرضه خواهد شد و به نظر نمی رسد که دیگر تا قبل از آن خبر بیشتری از بازی Destiny 2 بر روی این کنسول بشنویم.

منبع متن: gamefa