مقایسه تصویری نمایش اولیه Call of Duty: WWII با عنوان نهایی؛ آیا افت کیفی صورت گرفته؟ 

اولین نمایش عنوان Call of Duty: WWII به اندازه‌ای هیجان‌انگیز و نفسگیر کار شده بود که طرفداران را برای تجربه یک عنوان جذاب با محوریت جنگ جهانی دوم امیدوار کند. گرافیک بازی در ویدیو معرفی بسیار چشم‌نواز به نظر می‌رسید اما آیا در محصول نهایی نیز همین خروجی بصری حفظ شده است؟ در تصاویر مقایسه‌ای زیر به این پرسش پاسخ خواهیم داد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DSOGaming، همانطور که در تصاویر زیر می‌بینید، تنها سیستم نورپردازی و میدان دید در محصول نهایی تغییر پیدا کرده است. حقیقت این است که نورپردازی تا حدی افت کرده با این حال بر خلاف عناوین دیگر تفاوت‌ها خیلی هم چشمگیر نیستند.

مقایسه تصویری نمایش اولیه Call of Duty: WWII با عنوان نهایی؛ آیا افت کیفی صورت گرفته؟

در بیشتر صحنه‌ها استودیو Sledgehammer Games موفق شده در محصول نهایی نیز گرافیکی به خوبی ویدیو معرفی را ارائه دهد. در ادامه تصویری از مرحله نرماندی بر روی PC با بالاترین کیفیت را می‌بینید که با ویدیو معرفی تقریبا یکسان و مشابه است. با این حال، در این تصویر نیز سیستم نورپردازی تفاوت را رقم زده است.

در مراحل دیگر نیز سیستم نورپردازی دچار تغییراتی شده است. همانطور که در تصاویر زیر می‌بینید، نورپردازی در نمایش اولیه شفاف‌تر و بهتر است. این تفاوت را می‌توان به عنوان یک تغییر هنری توجیه کرد اما موضوع این است که سطح تغییرات در این بخش فقط به نورپردازی خلاصه نمی‌شود و فیلترهای مورد استفاده در ویدیو رونمایی نیز متفاوت با چیزی است که در محصول نهایی مورد استفاده قرار گرفته.

اما دیگر تفاوت ظاهری ویدیو رونمایی با محصول نهایی در پایان مرحله اول و ظاهر تمیز سربازان به چشم می‌آید. البته در همه قسمت‌های این مرحله سربازها به این شکل نیستند و گرد و خاک و کثیفی روی بدن آنها دیده می‌شود با این حال در قسمت مورد اشاره Sledgehammer تصمیم گرفته که گل و لای را از صورت و بدن آنها پاک کند که این تصمیم کمی عجیب به نظر می‌رسد. این تفاوت در نسخه‌های دیگر بازی از جمله نسخه PS4Pro نیز وجود دارد.

در مجموع، می‌توان گفت که سیستم نورپردازی Call of Duty: WWII در محصول نهایی افت کرده است. با این حال ویژگی‌های دیگر از جمله جزئیات محیط و شخصیت‌ها به‌خوبی نمایش معرفی هستند. بنابراین با وجود اینکه تفاوت در نورپردازی به وضوح دیده می‌شود اما گرافیک بازی همچنان جذاب و بسیار نزدیک به تریلری است که Sledgehammer در آوریل 2017 به نمایش در آورد.

نظر شما چیست؟ آیا تفاوت‌ها در سیستم نورپردازی خلاصه می‌شود؟

منبع متن: pardisgame