شایعه: شرکت Rocksteady هفته‌ آینده یک بازی جدید در جهان Superman را معرفی خواهد کرد

استودیو Rocksteady که بیشتر برای ساخت سری Batman: Arkham معروف است، طرفداران بسیاری دارد که همگی در انتظار معرفی پروژه بعدی این استودیو هستند. آخرین عنوانی که این استودیو وظیفه ساختش را بر عهده داشت Batman: Arkham VR بود که در سال 2016 منتشر شد. برخی از طرفداران اعتقاد دارند که هم‌اکنون زمانی مناسب برای معرفی پروژه بعدی این استودیوست.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamerant بر اساس توضیحات یکی از کاربران 4Chan این استودیو در حال کار بر روی یک پروژه جدید است و آن را طی هفته آینده معرفی خواهد کرد. این شخص ادعا دارد که یکی از دوستانش در Rockstedy فعالیت می‌کند، او می‌گوید که میزان جزییات و ویژگی‌های جدید بازی به شدت دیوانه‌کننده‌ای زیاد هستند، از همه جالب تر، این بازی درباره شخصیت Superman است.

نیازی به گفتن نیست که تمامی شوایعی که در دنیای بازی پخش می‌شوند ممکن است تصورات یا دروغ‌هایی بیش نباشند، اما از طرفی این موضوع را نیز نمی‌توان نادیده گرفت که برخی از این شوایع حقیقت داشته‌اند، از جمله شایعه‌هایی که در رابطه با عناوین انحصاری کنسول Swich منتشر شده بود. در هر صورت نباید چندان به این شوایع امیدوار بود.

این اولین باری نیست که شایعه‌هایی در رابطه با یک بازی بر اساس شخصیت Superman که توسط Rocksteady در حال ساخت است شنیده می‌شود. در سال 2015، اطلاعاتی منتشر شد که بر اساس آن عده‌ای انیماتور در حال کار بر روی یک بازی Superman در استودیو Game On هستند. Game On یک استودیوی بازی‌سازی است که در شهر مونترال کانادا واقع است. این استودیو در روند توسعه Batman: Arkham Origins وظایفی را بر عهده داشته .

همچنین Rocksteady نیز درباره بازی بعدی خود این‌گونه گفته است: "ذهن طرفداران را منفجر خواهد کرد!" حقیقت داشتن یا نداشتن این شایعه را می‌توان تا هفته‌ی دیگر متوجه شد. نظر شما چیست؟ آیا احتمال دارد که این استودیو در حال کار بر روی چنین عنوانی باشد؟ اگر این موضوع حقیقت داشته باشد آیا شما از آن استقبال خواهید کرد؟

منبع متن: pardisgame