اگرچه در سری بازی های The Elder Scrolls، شاهد روایت افسانه های بسیار جذاب و همچنین دنیای منحصر بفرد آن بوده ایم که همین ویژگی ها این مجموعه را از سایر عناوین مشابه آن متمایز می کند ولی هیچ گاه این مجموعه از نظر داستانی قوی نبوده و صرفا بر روی گیم پلی جهان باز آن تمرکز داشته […]

The Elder Scrolls 6 می تواند پیش درآمدی بر نسخه های قبلی باشد

اگرچه در سری بازی های The Elder Scrolls، شاهد روایت افسانه های بسیار جذاب و همچنین دنیای منحصر بفرد آن بوده ایم که همین ویژگی ها این مجموعه را از سایر عناوین مشابه آن متمایز می کند ولی هیچ گاه این مجموعه از نظر داستانی قوی نبوده و صرفا بر روی گیم پلی جهان باز آن تمرکز داشته است. اما ممکن است این بار بتزدا تلاش کند، هزاران صفحه افسانه ای که در طول این پنج نسخه اخیر بازگو شده است را تغییر داده و تصمیم بگیرد تا داستان عنوان The Elder Scrolls 6، پیش درآمدی بر نسخه های قبلی باشد؛ مسلما چنین موضوعی امکان پذیر است.

در روزهای گذشته اخبار منتشر شده از این موضوع حاکی بوده است که Emil Pagliarulo نویسنده ارشد بتزدا که سابقه کار بر روی عناوینی به مانند Fallout 4 ،Fallout 3 و Skyrim را دارد به تازگی قسمت زندگی نامه خود در توییتر را تغییر داده و در حال حاضر به عنوان کارگردان هنری با این شرکت همکاری می کند. با توجه به این موضوع، به نظر می رسد شرکت بتزدا برای ساخت The Elder Scrolls 6 به دنبال نویسنده دیگری باشد؛ کسی که بتواند روایت داستانی این بازی را تغییر داده و آن را نسبت به نسخه های قبلی تقویت کند. یکی از احتمالاتی که می توان در این زمینه در نظر گرفت این است که شاید نسخه جدید پیش در آمدی بر نسخه های قبلی باشد.

اگر فرض بر این موضوع بگیریم، The Elder Scrolls 6 تکمیل کننده بسیاری از بخش های بازی خواهد بود به طوری که شاید بتوانیم شاهد منشا به وجود آمدن جناح های تاریخی بازی و گروه های مختلفی که در افسانه های آن ذکر شده است باشیم و یا حتی وقایع تاریخی که در این سری هیچ گاه به نمایش در نیامده و تنها در طول بازی اشاره کوتاهی به آن ها شده است را مشاهده کنیم. مطمئنا این موضوع برای طرفداران سری بازی های The Elder Scrolls جذاب و هیجان انگیز خواهد بود.

البته بتزدا برای این کار می تواند روش دیگری را نیز در پیش بگیرد. به عنوان مثال، دنیای بازی می تواند یکی از همین مکان هایی باشد که در نسخه های قبلی وجود داشته و ساعت ها وقت خود را صرف آن کرده ایم و اصلا لازم نیست تا نگران تکراری بودن آن باشد زیرا وقتی بازی قرار است به هزاران سال قبل بازگردد، مطمئنا در این بازه زمانی نیز شاهد مکان ها و مناطق مشابهی خواهیم بود که از نظر جزییات نیازی نیست حتما مشابه آن چه که در نسخه های قبلی وجود داشت باشد.

پیشنهاد خوبی است، این طور نیست؟ به خصوص اگر شما یکی از علاقه مندان به سری بازی های The Elder Scrolls بوده و با افسانه های جذاب این مجموعه آشنا باشید، این موضوع را بهتر درک خواهید کرد. حال نظر شما در این رابطه چیست؟ اگر The Elder Scrolls 6 پیش در آمدی بر نسخه های قبلی باشد، به نظر شما بهتر است بتزدا چه بازه‌ی زمانی و چه مکان هایی را انتخاب کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع متن: gamefa