Watch_Dogs تا مدت زمانی محدود رایگان شد؛ بازی را به حساب خود اضافه کنید و هر زمان خواستید تجربه کنید

شرکت Ubisoft در اقدامی سورپرایز کننده اولین قسمت سری اکشن جهان آزاد Watch_Dogs را بر روی سرویس UPLAY رایگان کرد. برای دریافت کپی رایگان این بازی از اکنون تا یک هفته دیگر یعنی تاریخ 13 نوامبر (دوشنبه، ۲۲ آبان ۱۳۹۶) فرصت دارید و در صورتی که خواهان تجربه این عنوان هستید بهتر است هر چه زودتر اقدام کنید.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DSOGaming، تمام کاری که برای این منظور باید انجام دهید اول وارد شدن در حساب UPLAY خود است، اگر تاکنون با این سرویس کار نکرده اید باید اقدام به ساخت یک حساب کاربری برای خود کنید. توجه داشته باشید که با اضافه کردن Watch_Dogs در مدت زمان اشاره شده  به حساب کاربری خود، این بازی را برای همیشه در اختیار خواهید داشت و می‌توانید هر زمان که خواستید به تجربه آن بپردازید.

پس از دریافت این بازی اگر می‌خواهید کیفیت گرافیکی آنرا به نمایش معرفی E3 برسانید پیشنهاد می‌کنیم ماد Natural & Realistic را نصب کنید. این ماد امکانات گرافیکی پیشرفته‌ای را به بازی اضافه کرده و گرافیک را تا حد قابل توجهی ارتقا خواهد بخشید. برای دریافت این ماد اینجا را کلیک کنید.

از جمله مادهای گرافیکی جذاب دیگر این بازی می‌توان به E3 2012 Anamorphic Lens-Flares Mod، TheWorse Mod و  Enhanced Reality Mod اشاره کرد. با اعمال هر کدام از این مادها گرافیک بازی دچار تغییراتی شده و به شکل ملموسی ارتقا پیدا خواهد کرد.

منبع متن: pardisgame