وقتی که BlizzCon 2017 به پایان رسید، اکثر هواداران شرکت بلیزرد (Blizzard) به خاطر معرفی‌هایی که در خلال آن صورت گرفت و اخباری که از آن منتشر شد، از شرکت محبوب خود راضی بودند. ولی به هر حال همیشه عده‌ای ناراضی هستند و در مورد این موضوع خاص، این هواداران سری Diablo بودند که خبر […]

امکان بازسازی Diablo 2 و Warcraft 3 وجود ندارد

وقتی که BlizzCon 2017 به پایان رسید، اکثر هواداران شرکت بلیزرد (Blizzard) به خاطر معرفی‌هایی که در خلال آن صورت گرفت و اخباری که از آن منتشر شد، از شرکت محبوب خود راضی بودند.

ولی به هر حال همیشه عده‌ای ناراضی هستند و در مورد این موضوع خاص، این هواداران سری Diablo بودند که خبر خاصی در مورد سری مورد علاقه‌شان منتشر نشد. شاید آن‌ها منتظر اعلام خبر بازسازی Diablo 2 بودند. حتی خبری از بازسازی Warcraft 3 هم به گوش نرسید. حالا که BlizzCon 2017 تمام شده، علت معرفی نشدن نسخه بازسازی شده این دو بازی مشخص شده است.

به تازگی پایگاه PCGamesN مصاحبه‌ای با تهیه کننده ارشد بلیزرد یعنی پیتر استیلول (Peter Stilwell) که در حال کار با تیم کلسیک گیمز (Classic Games) است داشته و او گفته که بازسازی StarCraft ساده بوده چرا که همه اجزای این بازی توازن کامل داشته است. ولی در حال حاضر، دو بازی Diablo 2 و Warcraft 3 مشکلاتی دارند که قبل از آغاز پروژه بازسازی باید آن مشکلات برطرف شود.

در مورد Warcraft 3 مشکل نقشه کهنه و قدیمی است و این نقشه تنها بر اساس یک دستورالعمل ترتیبی خاص در آن زمان ساخته شده و در واقع انعطاف پذیری چندانی ندارد. هنوز PTR مربوط به این پروژه فعال است و این‌ها جزو درخواست‌هایی است که طرفداران از بلیزرد داشته‌اند. در همین حین البته بلیزرد از هر بازخوردی استقبال خواهد کرد.

و اما مشکل Diablo 2 هکرهای حاضر در لیدربوردهای بازی هستند. هدف نهایی استیلول آن است که دوباره وضعیت به حالتی برگردد که بتوان نام واقعی افراد را در جدول‌های مربوط به لیدربورد دید. پس تا وقتی که این امکان فراهم شود، خبری از نسخه بازسازی شده نخواهد بود. وقتی که بلیزرد راه فراری از این مشکلات بدون ضربه خوردن به اجتماع فعلی بازیکنان این دو بازی پیدا کرد، شاید نسخه بازسازی شده این دو بازی محبوب هم در دستور کار این شرکت قرار بگیرد.

منبع متن: gamefa