با اولین نقدهای Need for Speed Payback همراه باشید | قربانی بعدیِ خریدهای درون‌برنامه‌ای؟

سه روز دیگر شاهد عرضه‌ی عنوان Need for Speed Payback خواهیم بود. عنوانی که تلاشی دیگر برای بازگرداندن این سری به روزهای اوج خود می‌باشد و طرفداران با دقت خاصی منتظر دیدن نحوه‌ی عملکرد آن هستند. حالا منتقدان چند روز قبل از عرضه موفق به تجربه‌ی این عنوان شده‌اند و بازخوردهای خود را در قالب نقد، منتشر کرده اند.

شما می‌توانید در زیر همه‌ی امتیازات منتشر شده و چکیده‌ای از نقدهای مهم را مشاهده کنید:

Playstation LifeStyle | 80

Need for Speed Payback حس یک تکامل طبیعی برای این سری را می‌دهد و این حقیقت با توجه به اینکه در پایان بازی اشاره‌ای به یک ادامه‌ی احتمالی می‌شود، نکته‌ی خوبی است. با اینکه من بخش داستانی را تقریبا در 15 ساعت به پایان رساندم، لازم به ذکر است که رویدادهای فرعی و آیتم‌های بسیاری وجود دارد که من در این زمان موفق به انجام آنها نشده‌ام.

CGMagazine | 80

یک بازی در نهایت خیلی خوب، هنوز هم می‌تواند بوسیله‌ی تصمیمات تجاری نامناسب، به زیر کشیده شود.

Hardcore Gamer | 80

EA و Ghost Games دست به کار شده‌اند تا یک Need for Speed اصیل را با برگردان جنبه‌هایی از سری که در گذشته جواب داده و موفق بوده است، توسعه دهند. داستانسرایی غیرضروری در نهایت به ضرر بازی است اما زمانی که دنیای بازی کاملا در اختیار بازیکن قرار می‌گیرد همه چیز لذت‌بخش‌ می‌شود.

GamingTrend | 75

The Games Machine | 60

نسخه جدید Need for Speed مشکلاتی جدی دارد که باید به آنها اشاره شود: از همه مهمتر استفاده از لوت باکس‌ها و خرید درون برنامه‌ای و یک سیستم پیشروی ناکارآمد که خیلی بیشتر از معمول به تصادفی بودن و تکرار، تاکید می‌کند. داستان بازی آزاردهنده و پر از شخصیت‌ها و دیالوگ‌های سطحی است. با این حال بخش آرکید قابل دسترس و بسیار سرگرم‌کننده است و جهان بازی بزرگ و پر از فعالیت‌هایی است که تا مدت زمان زیادی شما را درگیر خود خواهد کرد.

GameSpot | 50

رانندگیِ پیش پا افتاده‌ی Need for Speed فقط با تمرکز بر روی تکرار و جمع‌آوری، پرورش پیدا می‌کند. مدل رانندگیِ ساده بازی، گهگاه عنصر سرگرمی را مهیا می‌کند اما اینها هیچوقت برای فرار از مشکلات Payback کافی نیست. بازی اجازه نمی‌دهد که به راحتی در لحظات مهیج آن شرکت کنیم و همینطور یک حس کسل‌کنندگی عمومی در آن وجود دارد که به تمام لایه‌های بازی نفوذ کرده است. این یک "سریع و خشن" نیست و این نتیجه‌ای ناامیدکننده است.

* به زودی شاهد منتشر شدن نقدهای بیشتر خواهیم بود و بلافاصله‌ آپدیت خبری آن را به اطلاعتان خواهیم رساند.

منبع متن: pardisgame