fortnite

آنطور که پیداست درخشش Fortnite همچنان ادامه دارد و بازیکنان زیادی دست به تجربه آن زده‌اند. بنابر گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DSOGaming، آمار بازیکنان ثبت نام کرده در بازی Fortnite به میلیون 20 نفر رسید. این موضوع عمدتاً به خاطر رایگان بودن حالت Battle Royale بوده که به‌تازگی در تمامی پلتفرم‌ها عرضه شده است.

حساب توییتری بازی Fortnite نیز در این مورد نوشت:

ما از زمان عرضه بازی Fortnite تا به الان موفق به جذب 20 میلیون بازیکن شده‌ایم و بابت این موضوع متشکریم.

لازم به‌ذکر بوده که در ماه میلادی گذشته (اکتبر)، استودیو Epic Games اعلام کرده بود که تعداد بازیکنان ثبت نام کرده به 10 میلیون نفر رسیده است؛ از این رو چنین پیشرفتی در جذب کاربر برای سازندگان بسیار چشمگیر است. بررسی اولیه ما بر بازی Fortnite را می‌توانید در اینجا مطالعه کنید. در بخشی از این بررسی به قلم علی رجبی آمده است:

"در نهایت نسخه Early Access این بازی یک پکیج بسیار فان و سرگرم‌کننده است که اگر در گروه‌های 4 نفره با دوستان خود به تجربه بپردازید بی‌شک لحظات بسیار شاد و زیبایی را خواهید داشت، اما به یاد داشته باشید که این بازی در سال آینده یعنی 2018 بصورت تماما Free 2 Play خواهد بود و اگر توان پرداخت قیمت سنگین آن را ندارید، می‌توانید منتظر مانده و در آن زمان به تجربه‌اش بپردازید، اما این کار را حتما بکنید، Fortnite یکی از سرگرم‌کننده‌ترین عناوین چندنفره نسل فعلی می‌باشد که توانسته با عناصر سبک شوتر، یک بازی بسیار جذاب و فراتر از خودش را ارائه دهد."

منبع متن: pardisgame