مدیر کل انتشارات جهانی مایکروسافت، شانون لوفتیس (Shannon Loftis) در مصاحبه با AusGamers از نحوه توافق مایکروسافت و استودیو بلوهول (Bluehole) میگوید و اعتراف میکند که در این توافق، مایکروسافت کمی خوششانس بوده. PlayerUnknown’s Battlegrounds یکی از موفقترین عناوین سال جاری بوده است و هنوز هم از حالت دسترسی زودرس خارج نشده است. در گفتگو با […]
مدیر کل انتشارات جهانی مایکروسافت، شانون لوفتیس (Shannon Loftis) در مصاحبه با AusGamers از نحوه توافق مایکروسافت و استودیو بلوهول (Bluehole) میگوید و اعتراف میکند که در این توافق، مایکروسافت کمی خوششانس بوده.
PlayerUnknown’s Battlegrounds یکی از موفقترین عناوین سال جاری بوده است و هنوز هم از حالت دسترسی زودرس خارج نشده است. در گفتگو با AusGamers، مدیر کل انتشارات جهانی مایکروسافت، شانون لوفتیس از آینده اکسباکس و عرضه PlayerUnknown’s Battlegrounds برای این کنسول گفت.
Battlegrounds قرار است به عنوان بازی انحصاری اکسباکس عرضه شود و وضعیت آن بر روی پلیاستیشن ۴ نیز هنوز مشخص نیست. این بازی در تاریخ ۱۲ دسامبر در بخش دسترسی زودرس اکسباکس قرار میگیرد و کمی بعد نیز نسخه نهایی آن در اختیار بازیکنان کامپیوترهای شخصی قرار میگیرد.
شانون لوفتیس نیز به تمجید از عملکرد استودیو بلوهول پرداخت و گفت که آنها تغییرات لازم را با استفاده از نظرات بازیکنان انجام میدهند که این موضوع برای آنها قابلتقدیر است. او همچنین در خصوص توافق مایکروسافت با استودیو بلوهول گفت:
این راز من است و نمیتوانم به شما بگویم. چیزی که میتوانم به شما بگویم این است که ما تعداد بازیکنان استیم و سرویسهای پخش بازی را بررسی کردیم و ما این کار را دائما انجام میدهیم. ما همیشه به دنبال بهترین بازیها هستیم و افراد زیادی داریم که نسبت به بازیها شور و اشتیاق دارند. مایک ایبارا (Mike Ybarra) مثال بارز اینگونه اشخاص است و او نیز از ابتدا عاشق PUBG بود. در میان بازیکنان و اطلاعاتی که در اختیارتان قرار میگیرد، باید بعضی وقتها خوششانس باشید تا قبل از همه از فرصتتان استفاده کنید.
مایکروسافت در ماههای اخیر تلاش کرده تا شرایط لازم برای توسعه PlayerUnknown’s Battlegrounds را برای استودیو بلوهول فراهم کند و به گفته لوفتیس، شاید کمی خوششانس بوده که توانسته یکی از مهمترین بازیهای سال را، برای مدت محدودی، در اختیار داشته باشد.
منبع متن: gamefa