علاوه بر عناوین ایکس‌باکس وان، برخی از بازی‌های ایکس‌باکس ۳۶۰ نیز از مزایای  ایکس‌باکس وان ایکس بهره می‌برند و پس از معرفی چهارتایشان در ماه اکتبر، به‌تازگی مایکروسافت پشتیبانی سه عنوان دیگر از این کنسول میان نسلی را اعلام نموده است. پشتیبانی Assassin’s Creed ،The Elder Scrolls IV: Oblivion ،Fallout 3 و Halo 3 از […]

پشتیبانی سه بازی جدید ایکس‌باکس ۳۶۰ از ایکس‌باکس وان ایکس تایید شد

علاوه بر عناوین ایکس‌باکس وان، برخی از بازی‌های ایکس‌باکس ۳۶۰ نیز از مزایای  ایکس‌باکس وان ایکس بهره می‌برند و پس از معرفی چهارتایشان در ماه اکتبر، به‌تازگی مایکروسافت پشتیبانی سه عنوان دیگر از این کنسول میان نسلی را اعلام نموده است.

پشتیبانی Assassin’s Creed ،The Elder Scrolls IV: Oblivion ،Fallout 3 و Halo 3 از ایکس‌باکس وان ایکس در ماه گذشته یعنی اکتبر اعلام شده بود و اخیراً نیز Skate 3 ،Mirror’s Edge و Gears of War 3 به جمع آن‌ها ملحق شده‌اند.

با این حال، هنوز مشخص نیست که این سه عنوان جدید از همان ابتدای عرضه‌ی کنسول ایکس‌باکس وان ایکس برروی آن قابل بازی خواهند بود یا در تاریخ دیرتری به این قابلیت دست خواهند یافت. همچنین دقیقاً مشخص نیست که این عناوین از چه کیفیت اجرایی و بهبودهایی بهره‌ خواهند برد.

مایکروسافت قبلاً در خصوص کیفیت چهار بازی اولیه‌ی ایکس‌باکس ۳۶۰ برروی ایکس‌باکس وان ایکس چنین گفته بود: “رزولوشن بالاتر، پیکسل‌های ۹ برابر نسبت به نسخه‌ی اصلی و جزئیات رنگ بیشتر”. از این رو انتظار می‌رود که سه بازی جدید هم از این ویژگی‌ها بهره‌مند شوند.

ایکس‌باکس وان ایکس امروز با قیمت ۵۰۰ دلار عرضه می‌گردد و با آن، بازی‌های ایکس‌باکس وان خود را با رزولوشن ۴K تجربه می‌کنید و حتی اگر صفحه‌ نمایش معمولی ۱۰۸۰p داشته باشید، از بهبودهای اجرایی این کنسول بهره می‌برید.

منبع متن: gamefa