به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Vg247 و Kotaku، تلاش اخیر سازندگان Overwatch برای مبارزه با بازیکنانی که قصد خراب کردن تجربه بقیه را دارند تشکیل تیمی به نام «تیم ضربت» است که تمام کارشان این است که راهی را برای ایجاد یک محیط بهتر برای همه پیدا کنند.

با این که از مبحث زیبایی و طراحی بازی Overwatch چیزی کم نگذاشته است، Blizzard اخیرا متهم شده که سیب‌های گندیده در جامعه بازیکنان این بازی را به اندازه کافی مجازات نمی‌کند. البته این مورد در بازی‌های رقابتی مشترک است. جایی که توهین کردن امر شایعی است.

این مشکل آن قدر بزرگ است که طبق نظر جف کپلان کارگردان بازی، یک تیم کامل وقف نظارت و پیدا کردن راه‌هایی برای از بین بردن آن شده‌اند. نام آن «تیم ضربت» است که توسط طراحان بازی به همراه آنالیزورها و کارکنان پشتیبانی رهبری می شود.  این تیم جدا از تیمی به نام «ریسک» است که با متقلبان و هکرها مقابله می‌کند.

کپلان در گفتگویی در Blizzcon می‌گوید: « کنار گذاشتن روش ساکت‌کردن و بیشتر کردن مجازات‌ها و تعلیق‌ها در دستور کار ما است. اگر کسی یک رفتار بدی از خودش نشان می‌دهد، ساکت کردنش بعضی اوقات ممکن است که آن‌ها را به انجام کارهایی چون توهین به دیگران با بعضی روش‌های دیگر وادار کند. اگر که شما تبدیل به مثال بارزی از یک رفتار بد شوید، ما مجبور به بیرون کردن دائمی شما از بازی می‌شویم.»

نظر شما چیست؟

منبع متن: pardisgame