یک هفته دیگر و باز هم یک بروز‌رسان جدید برای عنوان محبوب GTA Online. بروزرسان این هفته GTA Online علاوه بر محتویات جدید، رویداد های جدیدی را برای کاربران آماده کرده است که می توان به وسیله آن ها در بازی امتیاز و یا پول بیشتری به دست آورد. بعد از انتشار محتوای الجاقی Transform Races، نوبت […]

اطلاعات و جزییاتی از بروز رسان جدید GTA Online منتشر شد

یک هفته دیگر و باز هم یک بروز‌رسان جدید برای عنوان محبوب GTA Online. بروزرسان این هفته GTA Online علاوه بر محتویات جدید، رویداد های جدیدی را برای کاربران آماده کرده است که می توان به وسیله آن ها در بازی امتیاز و یا پول بیشتری به دست آورد.

بعد از انتشار محتوای الجاقی Transform Races، نوبت به بروز‌رسان جدید GTA Online می رسد که این بروز‌رسان، محتویات و رویداد های جدیدی را به بازی اضافه می کند. نخست حالت رقابتی Dogfight به بازی اضافه می شود که در این حالت رقابتی، بازیکنان در نبردهای هوایی با یکدیگر رقابت می کنند و هر تیمی که امتیاز بالاتری به دست آورد برنده خواهد بود. همچنین هم اکنون می توانید هواپیمای جنگنده P-45 Nokota را از وب سایت Warstock Cache & Carry در بازی خریداری کنید، سپس  از آن در حالت رقابتی Dogfight استفاده کرده که از این طریق می توانید شهرت و همچنین پول به دست آورید. البته لازم به ذکر است برای این کار فقط تا ۱۳ نوامبر(دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶) فرصت خواهید داشت.

اما اگر به دنبال کسب امتیاز، شهرت و یا حتی پول بیشتری در بازی هستید به روز رسان جدیدGTA Online رویدادهای جدیدی را به بازی اضافه می کند؛مسابقه موتور سواری در Vinewood Downhill و دیگری مسابقه زمانی(تایم تریال) در Great Ocean Highway. با شرکت در هر یک از یان دو رویداد در صورتی که جزو سه نفر اول شوید علاوه بر شهرت، دلار(واحد پول بازی) نیز به دست می آورید در غیر این صورت و اگر جزو سه نفر اول نباشید فقط شهرت کسب می کنید.

در نهایت علاوه بر بروز‌رسان جدید GTA Online، به مانند همیشه خرید آیتم های درون بازی با تخفیف های بسیاری همراه شده است که تمامی تخفیف هایی که لیست آن ها را در قسمت پایین مشاهده می کنید، تا تاریخ ۱۳ نوامبر ۲۰۱۷(دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶) در دسترس خواهند بود:

DYNASTY 8

۲۵ درصد تخفیف برای باز سازی دفتر کار خود در بازی

۲۵ درصد تخفیف در باز سازی گاراژ

۲۵ درصد تخفیف در شخصی سازی و تعمیر اتومبیل ها

مهمات

۲۵ درصد تخفیف در خرید جلیقه ضد گلوله(Body Armor)

۲۵ درصد تخفیف در خرید خشاب و مهمات

۲۵ درصد تخفیف مربوط به خرید خودرو و آیتم های شخصی سازی

اتومبیل Pegassi Torero (خودروی کلاسیک ورزشی)

اتومبیل Dune FAV (خودروی مجهز به سلاح– قابلیت خرید فوری و یا خرید با پایین ترین قیمت)

خرید طرح های مختلف برای تمامی اتومبیل ها

لاستیک های ضد گلوله برای اتومبیل ها

زره خودرو (خودروهای زمینی و وسایل نقلیه هوایی)

منبع متن: gamefa