ساعاتی پیش کنسول Xbox One X به‌صورت رسمی در بازارهای جهانی عرضه شد و از همان ابتدا شاهد حواشی پیرامون آن بودیم. بخش ایتالیایی کمپانی Sony Interactive Entertainment در تصمیمی غیرمنتظره اقدام به خوش‌آمدگویی به جدیدترین محصول کمپانی مایکروسافت با شکل و شمایلی عجیب و جالب کرد.

بنابر گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers، بخش ایتالیایی زبان کمپانی سونی با انتشار تصویر بالا در حساب توییتری خود به رقیب جدیدشان خیر مقدم گفتند! این پیام تبریک به طور جالبی و با قراردادن دکمه X دسته‌های PlayStation صورت گرفته است.

این اولین باری نیست که بخش ایتالیایی Playstation دست به چنین تصمیم‌هایی در خصوص کنسول‌های رقیب می‌زند چرا که پیشتر در مورد کنسول Switch نیز اقدام مشابه‌ای کرده بود.

چنین عملی را نمی‌توان اقدامی هجومی خطاب کرد که پیامد‌های منفی و خشونت‌آوری به دنبال داشت چرا که اساساً حوزه رقابتی شرکت‌ها را در قالبی طنز و جالب نشان می‌دهد. بدون تردید روش‌های بدتری نیز برای سایر رقبا وجود دارد.

نظر شما در این خصوص چیست؟ آیا حساب دیگری از کمپانی سونی یا سایر کمپانی‌ها حرکات مشابه‌ای را انجام داده‌اند؟ دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.


منبع متن: pardisgame