بازی Monster Hunter World در راه است و نسخه بتای آن هم قبل از عرضه، در دسترس کاربران پلی‌استیشن که البته مشترک سرویس پلی‌استیشن پلاس هستند قرار خواهد گرفت. حالا جزئیاتی از این نسخه بتا که تا چندی پیش در سکوت خبری کامل بود، منتشر شده است. قبل از هرچیز باید گفت که خوشبختانه محتویات […]

جزئیات نسخه بتای Monster Hunter World مشخص شد

بازی Monster Hunter World در راه است و نسخه بتای آن هم قبل از عرضه، در دسترس کاربران پلی‌استیشن که البته مشترک سرویس پلی‌استیشن پلاس هستند قرار خواهد گرفت. حالا جزئیاتی از این نسخه بتا که تا چندی پیش در سکوت خبری کامل بود، منتشر شده است.

قبل از هرچیز باید گفت که خوشبختانه محتویات این نسخه بتا تمام و کمال بوده و این یک خبر عالی محسوب می‌شود. در این نسخه بتا شاهد ۳ مرحله مختلف هستیم که هرکدام را می‌توان به صورت آنلاین همگام با ۳ نفر دیگر به صورت مشترک (Co-op) تجربه کرد. دو مرحله از این سه مرحله در جنگل باستانی (Ancient Forest) رقم خواهد خورد و در آن دو مرحله باید به ترتیب Gjagras و Anjanath را از پای دربیاورید. سومین مرحله اما در Wildspire Wastes جریان دارد، و در آن شما باید Barroth را از پای دربیاورید.

نکته قابل توجه این نسخه بتا آن است که می‌توان آن را به صورت کاملاً تک نفره هم انجام داد یعنی اگر در بین دوستانتان کسی را نمی‌بینید که بتوان با او به تجربه این بتا پرداخت، می‌توانید تک نفری آماده از پای درآوردن هیولاهای مخوف شوید. البته انجام دادن این بتا به صورت چندنفری قطعاً جذاب‌تر خواهد بود ولی به هر حال شاید برخی دوست داشته باشند تنهایی به تجربه آن بپزداند و امکان بازی کردن این بتا به صورت تک نفره خبری خوش برای آنان است.

به هر حال با تجربه بتا می‌توان اطلاعات خوب و زیادی از این بازی به دست آورد و بهتر در مورد خرید یا عدم خرید آن تصمیم گیری کرد. متاسفانه این بتا برای رایانه‌های شخصی و اکس‌باکس وان منتشر نخواهد شد.

در جریان مراسم TGW 2017 سونی، یک تریلر جدید و بسیار هیجان انگیز از بازی منتشر شد که مبارزات آن را نیز به نمایش گذاشت. عنوان Monster Hunter: World در تاریخ ۲۶ ماه ژانویه سال ۲۰۱۸ (برابر با جمعه، ششم بهمن ماه سال ۱۳۹۶) برای کنسول های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد. این در حالی است که نسخه رایانه های شخصی کمی دیر تر منتشر می شود. همچنین به نظر در این بازی شاهد وجود لوت باکس نخواهیم بود.

منبع متن: gamefa