به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Eurogamer و TechCrunch، سازنده بازی پر طرفدار Pokemon Go یعنی Niantic، بازی بعدی خود را بر اساس دنیای هری پاتر خواهد ساخت. این بازی هم بر اساس قابلیت AI برای گوشی‌های هوشمند توسعه می‌یابد و در سال ۲۰۱۸ عرضه می‌شود.

منطقی به نظر می‌رسد چرا که هری پاتر هم یک سری معروف و بزرگ است که سال‌ها و سال‌ها ارزش ساخت محتویاتی دارد که طرفداران بی‌شک قصد تجربه آن‌ها را خواهند داشت.

Niantic برای ساخت این بازی با ناشر سری بازی‌های هری پاتر یعنی Warner bros همکاری می‌کند. هنوز مشخص نیست که زمینه بازی چگونه است. مثلا آیا بازیکنان به دنبال شکار جانوران شگفت‌انگیز خواهند رفت؟ یا مثلا روی بازیکنان دیگر می‌توان طلسم اجرا کرد و همین‌طور عضو یکی از خانه‌های هاگوارتز شد؟

بر اساس گزارشی که TechCrunch تهیه کرده به نظر می‌رسد این بازی هم تحت تاثیر سیستم AR پیاده شده در بازی‌های Niantic است و هم‌چنین بسیار شبیه بازی Pokemon Go خواهد بود. 

جالب است بدانید که این اولین خبر مربوط به چنین پروژه‌ای نیست. در مصاحبه‌ای در IGN هم که سال گذشته در دسترس قرار گرفت، به یک بازی در حال ساخت بر اساس هری پاتر توسط Niantic اشاره شد که البته بعدا این مورد حذف گردید.

منبع متن: pardisgame