جزئیات گزارش مالی Take-Two در سه ماه دوم سال مالی 2018: عنوان GTA V پرفروش‌ترین بازی تاریخ در ایالات متحده

امروز در جریان جلسه گزارش مالی شرکت Take-Two از سه ماه دوم سال مالی 2018 (که 30 سپتامبر 2017 به اتمام رسید) اعلام شد که تاکنون بیش از 85 میلیون نسخه از عنوان تحسین شده Grand Theft Auto V به فروشگاه‌های سراسر جهان ارسال شده است. در ماه مِی تعداد نسخه‌های ارسالی این بازی به فروشگاه‌ها 80 میلیون اعلام شده بود. Take-Two در این جلسه اعلام کرد که  GTA V در ایالات متحده بیشتر از هر بازی ویدیویی دیگر در تاریخ فروش داشته و درآمدزایی کرده است. GTA V حتی بازی Wii Sports با فروش جهانی 82.83 میلیون نسخه را نیز پشت سر گذاشته البته عنوان مورد اشاره همراه با کنسول Wii به فروش می‌رسید و فروش GTA V کاملا مستقل بوده است.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از VideoGamer، این شرکت همچنین اعلام کرد که عنوان Grand Theft Auto Online یکی از عناوین سودآور ماه‌های اخیر بوده و به لطف عملکرد فوق‌العاده این بازی درآمد بخش دیجیتالی 31 درصد نسبت به مدت مشابه در سال گذشته افزایش پیدا کرده و نزدیک به 68 درصد سود خالصی که در سه ماه دوم سال مالی 2018 بدست آمده، به لطف موفقیت این بازی بوده است.

از دیگر عناوین موفق این کمپانی بازی‌های بسکتبالی NBA 2K18 ،NBA 2K17 و همچنین عنوان XCOM 2 بوده‌اند. تاکنون بیش از 6 میلیون نسخه از بازی NBA 2K18 به فروشگاه‌های سراسر جهان ارسال شده است.

اما در مورد سال آینده مدیر اجرایی و رئیس ارشد Take Two آقای استروس زلنیک اعلام کرد که با عرضه دیگر عنوان شناخته شده Rockstar Games یعنی Red Dead Redemption 2 و همچنین قسمت جدید  یکی از بزرگ‌ترین فرنچایزهای 2K، انتظار دارند که در سال مالی 2019 سود خالص و درآمد این شرکت به شکل قابل توجهی افزایش پیدا کند.

منبع متن: pardisgame