چندی پیش گزارشی مبنی بر بی‌میلی ناشران ژاپنی نسبت به نینتندو سوییچ، به دلیل تردید در موفقیت این کنسول، منتشر شده بود. در این میان، یکی از ناشرانی که به خوبی از سوییچ پشتیبانی کرده بود، اسکوئر اینکس (Square Enix) بود. ناشری که حالا قصد دارد با قدرت بیشتری از سوییچ پشتیبانی کند.  در طی […]

اسکوئر اینکس بیش از پیش از نینتندو سوییچ پشتیبانی خواهد کرد

چندی پیش گزارشی مبنی بر بی‌میلی ناشران ژاپنی نسبت به نینتندو سوییچ، به دلیل تردید در موفقیت این کنسول، منتشر شده بود. در این میان، یکی از ناشرانی که به خوبی از سوییچ پشتیبانی کرده بود، اسکوئر اینکس (Square Enix) بود. ناشری که حالا قصد دارد با قدرت بیشتری از سوییچ پشتیبانی کند. 

در طی روز‌های گذشته حرف و حدیث‌های زیادی در خصوص عناوین ترد پارتی نینتندو سوییچ به گوش می‌رسد و به لطف پشتیبانی فوق‌العاده و طرفداران فراوان نینتندو، ناشرانی مانند یوبیسافت، تیک‌تو اینتراکتیو، کپکام، بندای نامکو، تکمو کویی و بتزدا اعلام کردند که به پشتیبانی از کنسول سوییچ ادامه خواهند داد. حالا اسکوئر اینکس هم به جمع این ناشران اضافه شده است و اعلام کرده که قصد دارد بهتر از گذشته، از سوییچ پشتیبانی کند.

اسکوئر اینکس، طی دیداری که در خصوص گزارش مالی این شرکت صورت گرفته بود، اعلام کرد که موفقیت سوییچ فرصت خوبی برای آن‌ها فراهم می‌کند تا نه‌تنها درآمدی بیشتری از این راه بدست بیاورند بلکه به آن‌ها کمک خواهد کرد تا عناوین میان‌رده خود را برای این کنسول، توسعه دهند. اسکوئر اینکس همچنین اعلام کرده که عرضه پورت سوییچ از روی برخی عناوین پلی‌استیشن ۴ کار را برای آن‌ها راحت‌تر می‌کند و به همین دلیل می‌توان انتظار عناوین سوییچ بیشتری از طرف اسکوئر اینکس را داشت. انتظار می‌رود که از یک عنوان بزرگ بین‌المللی نیز در E3 سال آینده، رونمایی شود.

با وجود موفقیت‌های فراوان نینتندو سوییچ می‌توان امیدوار بود که عناوین ترد پارتی بیشتری برای نینتندو سوییچ عرضه شوند. شاید طرفداران سوییچ و اسکوءر اینکس بتوانند بازی‌هایی مانند Life is Strange را نیز تجربه کنند.

منبع متن: gamefa