نسخه‌ی آزمایشی Star Wars Battlefront 2، تنها چند روز قبل از عرضه‌ی کامل و رسمی بازی، از طریق EA Access و Origin Access در دسترس کاربران ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی قرار گرفته است. برای تجربه‌ی Star Wars Battlefront 2 از طریق EA/Origin Access، ده ساعت وقت دارید و بعد از آن باید با این […]

نسخه‌ی آزمایشی Star Wars Battlefront 2 هم‌اکنون در EA/Origin Access قرار دارد

نسخه‌ی آزمایشی Star Wars Battlefront 2، تنها چند روز قبل از عرضه‌ی کامل و رسمی بازی، از طریق EA Access و Origin Access در دسترس کاربران ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی قرار گرفته است.

برای تجربه‌ی Star Wars Battlefront 2 از طریق EA/Origin Access، ده ساعت وقت دارید و بعد از آن باید با این بازی تا زمان انتشار رسمی‌اش خداحافظی کنید. در نسخه‌ی آزمایشی این عنوان، به کل بخش چندنفره شامل نقشه‌ها، حالت‌ها و هیروهای مختلف دسترسی دارید ولی با این حال، تنها می‌توانید بخشی از کمپین تک‌نفره را تجربه کنید.

اگر تاکنون اقدام به خرید اشتراک EA/Origin Access نکرده‌اید ولی قصد تجربه‌ی زودهنگام Star Wars Battlefront 2 را دارید، می‌توانید با پیش‌خرید نسخه‌ی Elite Trooper Deluxe Edition برای ایکس‌باکس وان یا رایانه‌های شخصی به نسخه‌ی آزمایشی این عنوان دست یابید.

Star Wars Battlefront 2 در ۱۷ نوامبر مصادف با ۲۶ آبان برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل هشتمیِ پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه می‌گردد. به‌تازگی طی رویداد Paris Games Week 2017، تریلر زمان عرضه‌ی این عنوان به انتشار رسیده و همچنین پایان پروسه‌ی توسعه‌اش اعلام شده است. علاوه بر این‌ها، تخفیف خوردن Battlefront 2 همزمان با اکران Star Wars Episode 8 تایید گشته است.

منبع متن: gamefa