به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Vg247، اطلاعاتی از وبسایتی لهستانی به نام  Strefa Inwestorow به دست آمده که با رئیس CD Projekt به نام آدام کاینسینکی (Adam Kiciński) مصاحبه‌ای انجام داده و حال یکی از اعضای سایت ResetEra توانسته بعضی از اطلاعات را ترجمه کند. به لطف این اشخاص ما اطلاعات کمی درباره آینده CD Projekt داریم که در حال حاظر روی بازی Cyberpunk 2077 کار می‌کنند.

با توجه به مصاحبه‌ای که ذکر شد، سازندگان در حال حاظر هیچ برنامه‌ای برای نسخه چهارم Witcher ندارند و از نظر آن‌ها سه‌گانه تکلیف این سری را تمام کرده است. با این وجود سازندگان از این مورد اطلاع دارند که طرفداران مشتاقانه انتظار بازگشت دنیای The Witcher را می‌کشند. آن‌ها هنوز هم مالکیت آی‌پی The Witcher را دارند و طرفداران و سرمایه‌گذاران به گفته خودشان احتمالا «آن‌ها را نمی‌بخشند»  اگر که از چنین دنیایی به طور کامل صرف نظر کنند. پس می‌توان گفت که شاید نسخه چهارم ساخته نشود اما احتمالا شاهد بازی در جهان آن خواهیم بود.

در ماه سپتامبر نیز، صداگذار شخصیت گرالت آقای دوگ کاکِل هم گفت که او هیچ اطلاعی از بازی چهارم Withcer ندارد و سازندگان در حال حاظر تمام تمرکز خود را روی Cyberpunk 2077 گذاشته‌اند. در نهایت انتظار بازی در شخصیت گرالت را در یک بازی دیگر از دنیای Withcer را نداشته باشید اما احتمالا تجربه دوباره دنیای Witcher دور از انتظار نیست.

اما دیدگاه شما در مورد این خبر چیست؟ شما از بین این سه حالت کدام را ترجیح می‌دهید؟ 1- ساخت نسخه چهارم 2- ساخت یک بازی جانبی در جهان Witcher و 3- پایان کار Witcher با نسخه سوم و عدم ساخت هیچ بازی دیگری در این جهان

منبع متن: pardisgame