با وجود اینکه ایکس‌باکس وان ایکس به‌تازگی عرضه شده و پلی‌استیشن ۴ پرو نیز بیش از یک سال است که در بازار توزیع شده، اما طبق پیش‌بینی مدیرعامل یوبی‌سافت، عرضه‌ی نسل جدید این کنسول‌ها آنچنان هم دور نیست. طی گزارش جدیدی برای سرمایه‌گذاران، مدیرعامل یوبی‌سافت یعنی Yves Guillemot، پیش‌بینی‌های خود درخصوص کنسول‌های جدید خانواده‌های ایکس‌باکس و […]

یوبی‌سافت: کنسول‌های جدید پلی‌استیشن و ایکس‌باکس حداقل دوسال دیگر عرضه می‌شوند

با وجود اینکه ایکس‌باکس وان ایکس به‌تازگی عرضه شده و پلی‌استیشن ۴ پرو نیز بیش از یک سال است که در بازار توزیع شده، اما طبق پیش‌بینی مدیرعامل یوبی‌سافت، عرضه‌ی نسل جدید این کنسول‌ها آنچنان هم دور نیست.

طی گزارش جدیدی برای سرمایه‌گذاران، مدیرعامل یوبی‌سافت یعنی Yves Guillemot، پیش‌بینی‌های خود درخصوص کنسول‌های جدید خانواده‌های ایکس‌باکس و پلی‌استیشن را مطرح کرده و گفته است:

از آنجایی که سونی پلی‌استیشن ۴ پرو را در سال گذشته و مایکروسافت ایکس‌باکس وان ایکس را در سال جاری عرضه کرده، من فکر می‌کنم که حداقل دو سال دیگر تا کنسول‌های جدید فاصله داریم. اما این تنها پیش‌بینی و حدس ماست و ما هیچ‌گونه اطلاعات خاص و محرمانه‌ای در این مورد نداریم.

علاوه بر این، وی نظر خود راجع به کنسول‌های میان نسلی پلی‌استیشن ۴ پرو و ایکس‌باکس وان ایکس را به اشتراک گذاشه است:

ما واقعاً این را دوست داریم که سونی و مایکروسافت کنسول‌هایشان را قدرتمندتر می‌سازند و با این تکامل تکنولوژی، قدرت بیشتری را به سازندگان می‌دهند تا بازی‌های بهتری را برای بازیکنانمان بسازند. این مسیر درست است نه لوازم جانبی و موارد دیگر. این کار به صنعت بازی‌سازی کمک زیادی خواهد کرد زیرا بازی‌ها برروی این کنسول‌ها بسیار زیبا خواهند بود.

یوبی‌سافت در طول همین گزارش از درآمدهای قابل توجه از نینتندو سوئیچ هم خبر داده و اعلام نموده که سرمایه‌گذاری بیشتری برروی این کنسول انجام خواهد داد. این شرکت با نینتندو جهت توسعه و عرضه‌ی Mario + Rabbids: Kingdom Battle برای نینتندو سوئیچ همکاری کرده و نتایج بسیار خوبی را دریافت نموده است و حال باید منتظر پروژه‌ها و عناوین بعدی‌اش ماند.

منبع متن: gamefa