Hitman

آن‌هایی که نگران آینده سری Hitman‌ بودند حالا می‌توانند نفس راحتی بکشند، زیرا IO Interactive به تازگی اعلام کرده که نسخه بعدی Hitman "پیشرفت خیلی خوبی" داشته است. به گزارش پردیس‌گیم،‌ "هاکان آبراک" مدیرعامل IOI،‌ به مناسبت عرضه Hitman Game of the Year Edition با انتشار پستی در وبسایت IOI‌ عنوان کرد:

"پنج ماه پیش بود که به شما اطلاع دادیم IO Interactive‌ بار دیگر به یک استودیوی مستقل تبدیل شده است. از آن به بعد سکوت کردیم،‌ زیرا احتیاج داشتیم توجه خود را معطوف به این کنیم که IOI‌ چگونه باید باشد. این که کارکنان ما،‌ فرهنگ ما،‌ بلندپروازی‌ها و رویاهای ما برای آینده چگونه باید باشد. کار سخت و چالش‌برانگیزی بود، اما در عین حال هیجان‌انگیز هم بود زیرا توانستیم شروع جدیدی را برای این استودیوی خاص پایه‌ریزی کنیم.

پیشاپیش از همه کسانی که با خرید Hitman GOTY Edition از ما حمایت می‌کنند تشکر می‌کنیم. این حمایت شما مستقیماً به ما در مسیر ساخت بازی بعدی Hitman‌ و حتی فراتر از آن کمک خواهد کرد و نکته آخر درباره Hitman‌ بعدی: می‌خواهم به شما اطلاع دهم که ما پیشرفت خیلی خوبی داریم و چیز‌های جدید و هیجان‌انگیزی در راه است که بی‌صبرانه منتظریم آن‌ها را با شما در میان بگذاریم. از آن‌جا که قصد نداریم تا سال 2018 در این مورد صحبت کنیم، باید کمی منتظر بمانید."  

چندی پیش بود که کمپانی Square Enix با اعلام برنامه‌هایش برای فروش IO Interactive و سری بازی Hitman همه را شوکه کرد. در نهایت خریداری پیدا نشد و IO‌ به عنوان یک استودیوی مستقل حق امتیاز سری Hitman‌ را خریداری کرد. از آن زمان، طرفداران Hitman نگران این سری بازی بودند ولی حالا به نظر می‌رسد که مامور 47 بازخواهد گشت.

Hitman Game of the Year Edition شامل اولین فصل بازی و یک بخش داستانی 4 مرحله‌ای جدید و بعضی محتواهای دیگر هم‌اکنون برای Xbox One، PC و PS4 در دسترس است.

منبع متن: pardisgame