سازنده Call Of Duty: WW2 ابتدا قصد ساخت Advanced Warfare 2 را داشت

Call of Duty: WWII چند روزی که عرضه شده و در بخش تجاری راضی کننده عمل کرده و هم توانسته نظر مثبت بازیکنان را جلب کند اما همه اینها می‌توانست به نحوی کاملا متفوات رقم بخورد. مدیر اجرایی شرکت Activision آقای اریک هیرشبرگ به‌تازگی اعلام کرده است که سازندگان عنوان CoD: WWII در استودیو Sledgehammer در ابتدا بر سر ساخت دنباله Advanced Warfare به توافق رسیده بودند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GameSpot، هیرشبرگ در این رابطه به وبسایت Newsweek گفته است: "Sledgehammer قصد داشت Advanced Warfare 2 را بسازد." هنوز مشخص نیست که آیا Activision این توسعه‌دهنده را به طور کامل از ساخت دنباله Advanced Warfare منع کرده است یا خیر اما مدیر اجرایی این شرکت می‌گوید که همیشه اطمینان داشته که Sledgehammer می‌تواند یک عنوان فوق‌العاده با محوریت جنگ جهانی دوم خلق کند: "می‌دانستیم که آنها می‌توانند تاریخ نگاری کنند، و این را با واقعیات ترکیب کنند و همچنین این را نیز می‌دانستیم که آنها از پتانسیل بالای جنگ جهانی دوم باخبر هستند."

هیرشبرگ در گذشته اعلام کرده بود که Call of Duty: WWII عنوان خوبی است که بعد از سه Call of Duty آینده‌نگرانه، در زمانی مناسبی قرار است ارائه شود. وی Infinite Warfare، که آخرین عنوان از سگانه آینده‌نگرانه‌ای بود که با Advanced Warfare آغاز شد، را نیز عنوانی اشتباه که در زمانی اشتباه عرضه شد، خطاب قرار داده بود.

اینطور به نظر می‌رسد که بازگشت به جنگ جهانی دوم بتواند انتظارات Activision از قسمت جدید سری شوتر نظامی Call of Duty را برآورد کند. فروش Call of Duty: WWII در زمان عرضه دوبرابر بیشتر از Infinite Warfare بوده و بازخوردها نسبت به این بازی جدید نیز تا اینجا راضی‌کننده‌تر از نسخه سال گذشته بوده است.

نظر شما در مورد سرمایه‌گذاری دوباره Activision بر روی جنگ جهانی دوم چیست؟ آیا Call of Duty: WWII انتظارات را برآورده کرده؟

منبع متن: pardisgame