در حالی که فردا رسما از شخصیت جدید عنوان Injustice 2 رونمایی می شود، بسیاری از کاربران در فضای مجازی نام شخصیت مورد نظر را حدس زده اند و به نظر می رسد شخصیت جدید کسی نیست جز Constantine. ماه گذشته نسخه رایانه های شخصی عنوان Injustice 2 رسما توسط استودیوی ندرلم (NetherRealm)، سازنده این عنوان، تایید شد […]

فردا از شخصیت جدید Injustice 2 رونمایی می شود

در حالی که فردا رسما از شخصیت جدید عنوان Injustice 2 رونمایی می شود، بسیاری از کاربران در فضای مجازی نام شخصیت مورد نظر را حدس زده اند و به نظر می رسد شخصیت جدید کسی نیست جز Constantine.

ماه گذشته نسخه رایانه های شخصی عنوان Injustice 2 رسما توسط استودیوی ندرلم (NetherRealm)، سازنده این عنوان، تایید شد و به زودی بسته شخصیت های جدیدی نیز برای نسخه رایانه های شخصی این عنوان عرضه می شود که Fighter Pack 3 نام داشته و شخصیت های جدیدی را به این عنوان اضافه می کند. تاکنون یکی از شخصیت های این بسته الحاقی معرفی شده است که اتم نام دارد. حال به تازگی استودیو ندررلم با انتشار تصویری در صفحه رسمی این عنوان در توییتر، اعلام کرده است که فردا از شخصیت جدید دیگر این بسته رونمایی می کند.

ساعت خود را برای این جمعه ۱۰ شب به وقت منطقه زمانی شرقی تنظیم کنید.رهم زمان با مسابقات جهانی Injustice 2 از محتویات جدید Fighter Pack 3 رونمایی می شود.

انتشار این تصویر دهن بسیار از کاربران را به خود مشغول کرده و بسیاری از آن ها حتی نام شخصیت مورد نظر را حدس زده اند. در این تصویر یک بلک مانتا را مشاهده می کنیم که بر روی زمین افتاده است و روبروی وی یک بشکه نفت قرار داشته که نفت به طور مداوم از این بشکه نشت کرده و در حال پخش شدن بر روزی زمین و به سمت سیگار روشنی است که آن جا قرار دارد.

اولین نکته ای که به ذهن ما می رسد این است که حتما شخصیت مورد نظر یکی از شخصیت های کمیک های DC است که به سیگار علاقه داشته و به نظر می رسد این شخصیت جدید کسی نیست جز Constantine. نه فقط علاقه وی به سیگار، این که وی بشکه نفتی که در حال نشت به سمت سیگار روشن بر روی زمین است را نادیده بگیرد نیز یکی از خصوصیات رفتاری و شخصیتی Constantine است. البته اگر صرفا سیگار را در نظر بگیریم، ابرقهرمانان و شخصیت های شرور زیادی را می توان نام برد؛ از جمله یکی از آن ها شخصیت Hellboy که هفته آینده در دسترس خواهد بود.

اما جالب است بدانید که یکی از کاربران سایت رِددیت در صفحه عنوان Injustice 2 در این وب سایت پیامی منتشر کرده است که در این رابطه اطلاعات بیشتری می دهد:

سخت مشغول جستجو در اینترنت بوده ام که ناگهان در توییتر به پیامی برخورد کردم، کسی که ادعا می کرد یکی از تهیه کنندگان تریلری است که فردا قرار است توسط استودیوی ندررلم منتشر شود این گونه تعریف می کند که تریلر از آن جایی آغاز شده که بلک مانتا بر روی زمین افتاده و چشمانش برق می زند و در پایان نیز کنستانیتن را شاهد هستیم که سیگارش را از روی زمین برداشته و ناگهان به سمت اتم(Atom) می برد.

خوشبختانه برای این که بدانیم شخصیت جدیدی که به بازی Injustice 2 اضافه می شود چه کسی خواهد بود نباید زمان زیاد منتظر بمانیم و فردا همه چیز مشخص می شود.

منبع متن: gamefa