تمامی موجودی Xbox One X خرده فروشی GameStop ظرف تنها 24 ساعت تقریبا به اتمام رسید

وال‌استریت جورنال در گزارشی اعلام کرد که خرده‌فروشی معتبر GameStop تقریبا تمامی موجودی Xbox One X خود را در روز عرضه این کنسول قدرتمند در فروشگاه‌ها، یعنی هفتم نوامبر، به فروش رسانده است. GameStop هنوز جزئیاتی در مورد تعداد دستگاه‌های فروخته شده منتشر نکرده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GameSpot، ممکن است این خرده فروشی برای پیشگیری از احتمال انبار شدن دستگاه‌ها، در سفارش این کنسول محافظه‌کارانه عمل کرده باشد هر چند در این مورد مطمئن نیستیم و هیچ اطلاعات رسمی نیز در حال حاضر وجود ندارد. از سوی دیگر اتمام موجودی این محصول مهم در یک خرده‌فروشی با اعتبار GameStop قابل تحمل نیست اما مطئئنا این شرکت به‌زودی دستگاه‌های بیشتری را دریافت خواهد کرد. این اتفاق در عین حال می‌تواند تصویر کمیاب بودن کنسول را ایجاد کند و در نتیجه اشتیاق برای دریافت Xbox One X افزایش یابد.

همانطور که گفته شد تمامی موجودی Xbox One X خرده‌فروشی GameStop هنوز فروخته نشده و این کنسول همچنان در این خرده‌فروشی برای فروش قرار دارد هر چند که موجودی آنها احتمالا بسیار اندک است.

گزارش مالی GameStop در تاریخ 21 نوامبر منتشر خواهد شد و ممکن است در این گزارش در مورد فروش Xbox One X نیز بحث شود.

بروزرسانی: خرده‌فروشی GameStop بیانیه‌ای را در مورد فروش روز اول Xbox One X منتشر و تایید کرد که به زودی دستگاه‌های جدیدی را از Microsoft  دریافت خواهند کرد.

"فروش کنسول جدید Xbox One X شگفت‌انگیز بوده است! بیشتر موجودی ما ظرف تنها یک روز به فروش رفته. در حال مذاکره با Microsoft   هستیم تا دستگاه‌های بیشتری از قدرتمندترین کنسول دنیا را برایمان ارسال کنند!"

منبع متن: pardisgame