به نظر می‌رسد که شرکت یوبی‌سافت از فروش بازی‌های خود روی پلتفرم نینتندو سوییچ راضی است و دوست دارد تا در آینده سرمایه گذاری بیشتری روی توسعه بازی‌های نینتندو سوییچ کند. در واقع، شرکت یوبی‌سافت ۱۹ درصد از کل سودآوری خود را مدیون فروش بازی‌هایش روی نینتندو سوییچ است و این اطلاعات از گزارش مالی […]

رضایت یوبی‌سافت از فروش بازی‌هایش روی نینتندو سوییچ

به نظر می‌رسد که شرکت یوبی‌سافت از فروش بازی‌های خود روی پلتفرم نینتندو سوییچ راضی است و دوست دارد تا در آینده سرمایه گذاری بیشتری روی توسعه بازی‌های نینتندو سوییچ کند.

در واقع، شرکت یوبی‌سافت ۱۹ درصد از کل سودآوری خود را مدیون فروش بازی‌هایش روی نینتندو سوییچ است و این اطلاعات از گزارش مالی مربوط به این شرکت به دست آمده است. اخیراً در گزارش مالی این شرکت که در کنفرانسی برای سرمایه گذاران و اصحاب رسانه قرائت شده، مدیر عامل این شرکت یعنی ایو گیمو (Yves Guillemot) اعلام کرده که آن‌ها از این بابت بسیار خوشحال هستند. در مقام مقایسه، فروش محصولات این شرکت روی اکس‌باکس وان ۲۰ درصد از سودآوری کلی این شرکت را به همراه داشته است پس سود ۱۹ درصدی حاصل از فروش محصولات روی نینتندو سوییچ آن هم به عنوان یک پلتفرم جدید، نشان از عملکرد فوق‌العاده این کنسول و عناوین یوبی‌سافت روی آن دارد.

بخش عمده این سود مربوط به عرضه دو بازی Rayman Legends و Mario+Rabbids: Kingdom Battle روی نینتندو سوییچ است. همچنین بازی Just Dance 17 هم بسیار سودآور بوده و جالب است بدانید نسخه نینتندو سوییچ این بازی پرفروش‌ترین نسخه آن بوده است. با توجه به این آمار، یوبی‌سافت مطمئن است که عناوین این شرکت در تعطیلات سال جاری میلادی روی نینتندو سوییچ فروش خواهند داشت و سود چشم‌گیری نصیب این شرکت خواهد شد. همچنین در نهایت این شرکت اعلام کرده است که سرمایه گذاری بیشتری روی نینتندو سوییچ انجام خواهد داد ولی هیچ جزئیات خاصی از آن به گوش نرسیده است.

یوبی‌سافت همچنین به عرضه Just Dance 18 روی نینتندو سوییچ هم بسیار امیدوار است و یقین دارد این بازی هم به مانند نسخه قبلی سری روی نینتندو سوییچ عملکرد خوبی خواهد داشت. در نهایت، خوب است که ببینیم ناشران بزرگی چون یوبی‌سافت روی نینتندو سوییچ سرمایه گذاری بیشتری کنند و عناوین بیشتری را برای آن منتشر کنند.

منبع متن: gamefa