با نزدیک شدن به پایان سال میلادی، به زمان برگذاری The Game Awards هم نزدیک می‌شویم.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamespot، برگزارکنندگان این رویداد اولین اطلاعات از محل برگذاری و بعضی اطلاعات اولیه را منتشر کرده‌اند. رویداد امسال در تئاتر مایکروسافت در شهر لوس آنجلس در تاریخ پنجشنبه ۷ دسامبر ( ۱۶ آذر) برگذار می‌گردد. به مانند سال‌های گذشته، رویداد امسال هم به صورت لایو استریم خواهد شد. 

علاوه بر اهدای جوایز، مراسم امسال شامل معرفی بازی‌ها و پخش تریلرهای جدید به همراه اجراهای زنده موسیقی خواهد بود. مورد جدید اضافه شده به مراسم امسال The Game Awards Orchestra است که گروهی شامل «با استعداد‌ترین موسیقی‌دان‌های ارکستری و راک» است و قرار است توسط «مهمانانی ویژه» همراهی شوند و موسیقی‌های بازی‌ها را اجرا کنند.

در مورد بحث جوایز هم کاندیدهای انتخاب شده در تاریخ ۱۴ نوامبر (۲۳ آبان) اعلام خواهد شد. در آن زمان منتظر اعلام این کاندیدها در پردیس‌گیم باشید.

مورد دیگر این مراسم به نام Game Awards Sale است که در اوایل دسامبر اجرا می‌شود و به این صورت است که بازی‌های کاندید در مراسم یک تخفیف ویژه در PSN، Xbox Live و سایر پلتفرم‌ها پیدا خواهند کرد.

مراسم جوایز پارسال طبق گفته برگذارکنندگان آن بیش از ۸.۵ میلیون بازدیدکننده داشت. سال گذشته بازی شوتر بلیزارد یعنی Overwatch برنده بهترین بازی سال ۲۰۱۶ شد.

جهت اطلاع بلیط مراسم هم از ۴۰ دلار شروع می‌شود تا ۲۰۰ دلار که مربوط به صندلی‌های جلوتر است. 

منتظر پوشش پردیس‌گیم از مراسم جوایز امسال باشید. به نظر شما کدام بازی عنوان «بهترین بازی سال» را دریافت خواهد کرد؟

منبع متن: pardisgame