به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamespot و پست بلاگی Bungie، بازی Destiny 2 هم بالاخره قرار است که آپدیتی برای بهره‌گیری از قدرت Xbox One X و Playstation 4 Pro دریافت کند. این مورد را استدیو سازنده یعنی Bungie اوایل روز اعلام کرد. Bungie بازی را در هر دو کنسول در تاریخ ۵ دسامبر (۱۴ آذر) آپدیت خواهد کرد. هم‌چنین در همان روز، بسته الحاقی جدید Destiny 2 به نام Curse of Osiris منتشر خواهد شد و به صورت رسمی فصل دوم Destiny 2 هم کلید می‌خورد.

هنوز جزئیات زیادی از این آپدیت‌ها منتشر نشده و نمی‌توان گفت که بهبودی‌ها روی Xbox One X و PS4 Pro در چه حد هستند. تنها موردی که ذکر شده جمله‌ی « گیم‌پلی خیره‌کننده با نورپردازی داینامیک سطح بالا» است. به علاوه پشتیبانی رزولوشن 4K تطبیقی برای PS4 Pro و 4K معمولی برای XBox One X ذکر شده است.

Bungie می‌گوید:«اگر که به این کنسول‌های جدید مهاجرت می‌کنید و یا هم‌اکنون کرده‌اید، ما سرمایه‌گذاری شما را ارزشمند خواهیم کرد.»

کنسول Xbox One X سه‌شنبه همین هفته منتشر شد. کنسول PS4 Pro هم در همین ماه اما در سال ۲۰۱۶ عرضه شده بود. گزارش شده که کنسول جدید مایکروسافت ۴۰ درصد قوی‌تر از هر سیستم بازی دیگری در بازار است.

منبع متن: pardisgame