سامانه پیام رسانسامانه ارسال پیامک متنی و پیام صوتی تبلیغاتی و انبوه پیام‌رسان:

برخی از امکانات سامانه اس ام اس پیام رسان:
- بدون هزينه اوليه؛ تنها هزينه پيامک ها را پرداخت می نمائيد!
- برگشت اعتبار پيامک های ارسال نشده
- اختصاص شماره رايگان جهت ارسال
- دريافت رايگان پيامک
- ارسال بر اساس پيش شماره تلفن همراه و کد پستی، سن و جنسيت، استان، شهر و منطقه و دکل مخابراتی و ...
- نظر سنجی پيامکی، مسابقات پيامکی، خدمات برنامه نويسان، ارسال دوره ايی و ده ها امکانات رايگان ديگر
- پشتیبانی 24 ساعته
به همراه امکان ويژه ارسال پيام صوتی به تمامی شماره های همراه و ثابت سراسر کشور

عضویت

مونرو زندگی از بیرون پر زرق و برق و از درون سخت و پیچیده‌ای داشت. سیر حرکت او در هالیوود و در زندگی شخصی‌اش که در نهایت به ازدواج با آرتور میلر نویسنده انجامید، نشان از آن دارد که این دختر سابقاً مونارنجی، نمی‌خواست به نماد جذابیت جنسی در سینما و جهان تبدیل شود. البته آنچه در ازای این سناریوی هالیوودی دریافت کرد شهرت جهانی و زندگی با حضور بعضی از مهم‌ترین شخصیت‌های تاریخ امریکا و جهان بود و البته مرگی مشکوک در نیمه‌ی سی سالگی.

یکی از مقالاتی که اخیراً منتشر شد، استارت‌آپی را توصیف می‌کرد که می‌خواست «ردپای کربنی» سینما را کاهش دهد، و با اینکه من بسیار با این ایده موافقم، فکر می‌کنم نباید خود را محدود کند به اینکه مردم مجبور شوند با قطار به مراسم‌ بروند؛ مانند مراسم جایزه‌ی گویا که اخیراً در اسپانیا برگزار شد و غذاهایی که در آن سرو می‌شد، شامل مرغ و ماهی‌هایی بود که کمتر کربن‌زا بودند.

قهرمانان افسانه‌ای مانند باز لایت‌یر در ۲۰۲۲ به واسطه‌ی این استودیو دوباره وارد سینما شدند و قهرمانان تازه واردی مانند می لی از انیمیشن «قرمز شدن» سبب شده‌اند که دنیای دیزنی بیش از پیش عجیب شود. در واقع در حال حاضر قهرمانان جدید دیزنی کاملا از قهرمانان کلاسیک آن متمایز شده‌اند. قهرمانان دیزنی از زمانی که میکی ماوس در سال ۱۹۲۸ به مخاطبان معرفی شد راه درازی را پیموده‌اند.

در واقع عوامل زیادی بر روی پخش یک سریال دخیل هستند. طرفداران برنامه‌های تلویزیونی تصور می‌کنند که اگر یک سریال موفق شود مدام رتبه‌های خوبی کسب و جمعیت هدف را سرگرم کند، هرگز لغو نخواهد شد. اما این چیزها تنها عواملی نیستند که در روند تولید یک سریال تلویزیونی دخیل هستند، چون معمولا کشمکش‌ها و مسائل قانونی زیادی در پشت پرده وجود دارد که ما از آن‌ها بی‌اطلاع هستیم و همین موضوعات باعث می‌شوند که برخی از سریال‌های تلویزیونی محبوب بنا بر دلایل عجیبی برای همیشه لغو شوند. بنابراین، به احتمال زیاد فقط رتبه‌ی پایین یک سریال نبوده که باعث لغو آن شده و ممکن است دلیل لغو سریال چیز دیگری بوده باشد.

این کارگردان فرانسوی-سوئیسی شمایل کلیدی موج نو بود. جنبش فیلمسازی که انقلابی در سینما در اواخر دهه‌ی ۵۰ و دهه‌ی ۶۰ بود. گدار برای شیوه‌ی ساختارشکنش که در فیلمسازی که بداهه به‌نظر می‌رسید به علاوه‌ی رادیکالیسم سرسختانه‌اش معروف بود. در دهه‌ی ۶۰ با ساختن یک سری از فیلم‌هایی که به شکل فزاینده‌ای سیاسی بودند، نشان خودش را تثبیت کرد. پیش از آنکه از احیای عجیب و غریب کارنامه‌اش در سال‌های اخیر، که البته اعتراض‌هایی را هم برانگیخت، لذت ببرد. با فیلم‌هایی مثل «سوسیالیسم فیلم» و «خداحافظی با زبان» که در آن‌ها تکنولوژی دیجیتال را تجربه کرد.

ولی بعضی هواداران معتقدند برخی از این شخصیت‌های محبوب شایسته‌ی این همه تمجید و ستایش نیستند. مدتی است هواداران ناروتو در وبسایت ردیت گرد هم جمع شده‌اند ده شخصیتی را انتخاب کرده‌اند که از نظر آن‌ها، در جهان داستانی «ناروتو» بیش از حد تمجید شده‌اند. از مایت گای مدرس آکادمی گرفته تا  کابوتو یاکوشی جاسوس، در این فهرست شخصیت‌های قابل توجه زیادی پیدا خواهید کرد.

هرچند گاندولف و باقی جادوگران سرزمین میانه در ظاهر شبیه پیرمردها به نظر می‌رسند، اما در حقیقت بسیار کهن‌سال‌تر و قدرتمندتر هستند. به‌ خصوص گاندولف بارها به وظایف مهم‌ترش اشاره کرده است. بازگشت دراماتیکش از مرگ در «ارباب حلقه‌ها: دو برج» هم به خوبی این حقیقت را که گاندولف ماهیتی ورای انسان‌ها دارد، منعکس کرد. فیلم‌های «ارباب حلقه‌ها» به کارگردانی پیتر جکسون و اقتباس‌های ریز و درشت مشابه ماهیت و خاستگاه گاندولف را مرموز و ناشناخته نگه داشتند، اما اگر فکر می‌کنید خود تالکین بند را آب داده سخت در اشتباهید. تالکین هم، حداقل در «ارباب حلقه‌ها» و «هابیت»، وقتی برای بار اول به شخصیت گاندولف جان می‌داده، حرفی از چگونگی آمدن گاندولف و جادوگرها به سرزمین میانه و اینکه واقعاً چه موجوداتی هستند نزده. اما تالکین نویسنده‌ای است که به پرداختن ریزترین جزئیات جهان داستان‌هایش شهرت دارد، بنابراین اگر ضمایم سه‌گانه‌ی «ارباب حلقه‌ها» و یا آثاری مثل «سیلماریلیون» را بخوانید، خواهید دید که آنجا مفصل درباره ماهیت جادوگرها و خاستگاه‌شان توضیح داده شده.

تاریخ به ما آموخته که به جز برخی از استثناها، کارگردان‌ها برای آن که به تبحر در کار خود برسند و زیر و بم کارگردانی را درک کنند، به زمان نیاز دارند. آن‌ها تازه پس از ساخت چند فیلم به دانش و تجربه‌ی لازم جهت عملی کردن ایده‌های خود می‌رسند و آن زمان است که می‌توان پتانسیل آن‌ها را دید. اما جوردن پیل در سومین فیلم خود، چنان تسلطی از خود نشان داده که انگار به اندازه‌ی دو جین فیلم‌های مختلف تجربه دارد. برای درک این موضوع فقط کافی است حال و هوا و میزان بودجه‌ی «جواب منفی» را با دو فیلم قبلی او مقایسه‌ کنید تا متوجه شوید که او چگونه توانسته از پس فیلمی با گروه تولید مفصل و یک پروداکشن پر و پیمان برآید.