اپل تایید کرد که نمایشگر آیفون ۱۰ در سرما دچار مشکل می‌شود و گفت که به زودی با یک آپدیت نرم‌افزاری مشکل را حل می‌کند.

طی هفته‌ی گذشته بعضی از کاربران آیفون ۱۰ گزارش دادند که نمایشگر این گوشی پس از قرار گرفتن در محیط سرد و مثلا در حدود دمای صفر درجه‌ی سانتیگراد، مقداری دچار مشکل می‌شود و به خوبی پاسخگوی فرمان‌های لمسی نیست. حالا اپل هم این گزارش‌ها را تاکید کرده و می‌گوید: «ما آگاهیم که در چند مورد، به هنگام قرار گرفتن سریع در محیط سرد، نمایشگر آیفون ۱۰ به طور مقطعی دچار مشکل عدم پاسخگویی می‌شود. بعد از چند ثانیه نمایشگر دوباره به عملکرد صحیح خود بازمی‌گردد. در آپدیت نرم‌افزاری پیش‌رو این مشکل حل می‌شود.»

تصور بعضی از کاربران این بود که تغییر در نور محیط مثلا به هنگام رفتن از یک محیط کم‌نور داخلی به محیط پرنور خارجی ممکن است باعث این مشکل شده باشد. به خصوص اینکه این گوشی دارای سنسور تشخیص چهره برای Face ID است.

به ندرت پیش می‌آید که اپل به هنگام بروز مشکل این‌قدر سریع در مقام پاسخگویی برآید. آیفون ۱۰ گران‌ترین گوشی اپل است و این شرکت امید زیادی دارد که علی‌رغم قیمت زیاد، بتواند آن را به خوبی بفروشد.

منبع: The Verge

مطلب نمایشگر آیفون ۱۰ در سرما مشکل پیدا می‌کند؛ اپل می‌گوید به زودی مسئله را حل می‌کنیم برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala