ماه میلای آینده فیلم سینمایی Star Wars: The Last Jedi در سینماهای ایالات متحده آمریکا و سایر نقاط جهان اکران می‌شود و گزارش‌ها حاکی از این نکته هستند که این فیلم در میان مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان از نظر زمانی بلندترین فیلم به حساب می‌آید. این اثر سینمایی ۱۵۰ دقیقه است،‌ زمانی که باعث شده حتی از Revenge of the Sith که حدود ۱۴۰ دقیقه بود هم طولانی‌تر باشد.

باید به این نکته هم اشاره کنیم که آخرین فیلم از مجموعه جنگ ستارگان که تا به امروز نمایش داده شده فیلم سینمایی Star Wars: The Force Awakens بوده است. این اثر ۱۲۴ دقیقه است و هواداران جدی مجموعه جنگ ستارگان باید انتظار فیلم جدیدی را داشته باشند که حدودا نیم ساعت از فیلم آخر طولانی‌تر خواهد بود.

البته چند خبر خوب دیگر هم برای طرفداران مجموعه جنگ ستارگان تا به امروز منتشر شه. از سویی می‌دانیم که فیلم مربوط به Han Solo سال آینده ساخته می‌شود و شرکت دیزنی هم اعلام کرده یک سریال لایو اکشن جنگ ستارگان خواهد ساخت.

نهایتا باید به این موضوع اشاره کنیم که Star Wars: The Last Jedi در روز پانزدهم دسامبر (۲۴ آذر) در ایالات متحده آمریکا شروع به اکران خواهدکرد.

مطلب Star Wars: The Last Jedi طولانی‌ترین فیلم این مجموعه خواهد بود برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala