برند honor که در زمینه عرضه گوشی‌های هوشمند با کیفیت قابل‌قبول و قیمت مناسب شهرت دارد، این بار از گوشی جدیدی رونمایی کرده است.

تنها ۲۸ روز پس از معرفی آنر ۹ در کنفرانس جهانی برلین، بیش از ۱ میلیون از این نسخه به فروش رسید که به نوبه خود، رکوردی قابل توجه است.

بر اساس آمار بدست آمده از واحد بازاریابی آنر، این برند تاکنون توانسته با فعالیت اینترنتی در ۷۴ کشور دنیا، سریعترین نرخ رشد را در میان برندهای آنلاین بدست آورد.  این برند در سال ۲۰۱۴ با فروش بیش از ۲۰ میلیون گوشی هوشمند به سودی معادل ۲۰۴ میلیارد دلار دست یافت و جالب است بدانید این مبلغ در سال ۲۰۱۵ به دو برابر خود رسید.

گفتنی است این شرکت در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ در صدر جدول فروش آنلاین چین قرار داشته و در روز مجردها در ۱۱ نوامبر در چین، بالاترین رکورد فروش آنلاین خود را به عنوان یک E-brand ثبت کرد.

آنر خود را جوابگوی نیازهای مخاطبین در تمامی موقعیت‌ها می‌داند و ادعا می‌کند برای هر چالشی آماده است. از سنگین‌ترین بازی‌های اندرویدی تا عکاسی، پخش موزیک و هر آنچه که قشر جوان می‌پسندد.

با استقبال جهانی، نمایندگی رسمی آنر در ایران هم اقدام به وارد کردن این گوشی هوشمند نموده و طی مراسمی در تاریخ ۲۳ آبان، با حضور رسانه‌ها و مطبوعات، آغاز فروش این محصول را به طور رسمی اعلام کرده است.

در حال حاضر، این گوشی قرار است در رنگ‌های خاکستری یخی و آبی یاقوت کبود در بازار ایران عرضه شود.

خدمات پس از فروش و نمایندگی رسمی در ایران از دیگر نقاط قوت این برند می‌باشد که تلاش می‌کند رضایت مخاطب را به حداکثر برساند.

مطلب گوشی هواوی آنر ۹ در ایران رسما رونمایی شد برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala