جدیدترین فیلم ابرقهرمانی مجموعه کمیک‌های دی‌سی، یعنی فیلم Justice League، چند روزی است که در سینماها اکران شده. این فیلم توانسته است در ایالات متحده فروشی ۹۶ میلیون دلاری داشته باشد و رتبه‌ی اول باکس آفیس را به خود اختصاص دهد، ولی این رقم، بسیار پایین‌تر از پیش‌بینی تحلیل‌گران است.

فروش ۹۶ میلیون دلاری فیلم، پایین‌تر از پیش‌بینی‌ها و سح انتظارات است.

پیش‌بینی می‌شد فیلم Justice League در هفته‌ی اول اکران خود بتواند ۱۱۰ میلیون دلار فروش داشته باشد. این رقم از دیگر فیلم‌های اخیر کمیک‌های دی سی کمتر است. فیلم Wonder Woman توانسته بود در هفته‌ی اول اکران ۱۰۳ میلیون بفروشد، فیلم Man of Steel توانسته بود به رقم ۱۱۶ میلیون برسد، فیلم Suicide Squad با اینکه نقدهای خوبی نداشت ولی ۱۳۳ میلیون دلار در همین مدت زمان فروخت و در نهایت فیلم Batman v Superman هم در هفته‌ی اول خود توانسته بود ۱۶۶ میلیون دلار بفروشد.

به سادگی می‌توانیم بگوییم که فیلم Justice League ضعیف‌ترین فیلم مجموعه‌ی دی سی شرکت برادران وارنر است. البته بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که رقم ۹۶ میلیون دلار اصلا کم نیست و فیلم Justice League توانسته است فروشی ۱۸۵ میلیون دلاری هم در سینماهای خارج از ایالات متحده داشته باشد؛ طوری که مجموعه فروش فیلم در هفته‌ی اول اکران به ۲۸۱ میلیون دلار رسیده است.

Justice League Aquaman Flash

گفته شده است که بودجه‌ی ساخت فیلم نزدیک به ۳۰۰ میلیون دلار بوده و فیلم Justice League یکی از پرهزینه‌ترین فیلم‌های تاریخ است.

نقدها و نمرات Justice League اصلا خوب نبوده‌اند و منتقدان فیلم را کوبیده‌اند؛ داستان، شخصیت‌ّها و حتی صحنه‌های اکشن فیلم طبق گفته‌ی منتقدان، خوب از آب در نیامده‌اند.

می‌توانید در ادامه، باکس آفیس هفته‌ی گذشته ایالات متحده را ببینید. مثل همیشه، این هفته می‌توانید منتظر بررسی فروش این فیلم‌ها در پادکست هفتگی باکس آفیس باشید.

  1. Justice League – فروش ۹۶ میلیون
  2. Wonder – فروش ۲۷ میلیون
  3. Thor Ragnarok – فروش ۲۱ میلیون
  4. Daddy’s Home 2 – فروش ۱۴ میلیون
  5. Murder on the Orient Express – فروش ۱۳ میلیون
  6. The Star – فروش ۱۰ میلیون
  7. A Bad Mom’s Christmas – فروش ۶ میلیون
  8. Lady Bird – فروش ۲٫۵ میلیون
  9. Three Billboards Outside Ebbing Missouri – فروش ۱ میلیون
  10. Jigsaw – فروش ۱ میلیون

منبع: GameSpot

مطلب شکست Justice League در باکس آفیس پس از بازخوردهای بد طرفداران و منتقدان برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala