منبع: Ubergizmo

توییتر روی قابلیت جدیدی کار می‌کند که به شما اجازه می‌دهد توییت‌های روی تایم لاین خود را ذخیره کنید. توییت هایی که می‌خواهید بعدا بخوانید یا به آن‌ها بار دیگر متوییتر روی قابلیت جدیدی کار می‌کند که به شما اجازه می‌دهد توییت‌های روی تایم لاین خود را ذخیره کنید. توییت هایی که می‌خواهید بعدا بخوانید یا به آن‌ها بار دیگر مراجعه کنید.
کار بر روی این قابلیت یک ماه پیش آغاز شد و حالا توییتر این پروژه را معرفی کرده است. این قابلیت که بوکمارک نام گرفته همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد کاربردی و جالب است.
پیش از این تنها راه برای ذخیره کردن یک توییت در توییتر لاک کردن آن بود. با کلیک روی آیکون قلب زیر هر توییت شما آن را به لیست خود اضافه می‌کنید. مشکل اینجا بود که اگر یک توییت را نمی‌پسندید باز هم برای ذخیره کردن آن باید لایک می‌کردید.
این ویژگی جدید را تینا کویاما، یکی از کارکنان طراح محصول در توییتر فاش کرده است. کوباما فاش کرده است که توییتر شکل‌های مختلفی از روش طراحی و کار بوک‌مارک‌ها را انتخاب کرده است. این ویژگی بین کارکنان توییتر آزمایش می‌شود تا ببینند کدام بیشتر مورد استقبال است.
گزارش‌ها نشان می‌دهد که احتمالا ویژگی بوک‌مارک در گوشه سمت راست یک توییت در موبایل یا در منو دراپ داون در گوشه بالا سمت راست در نسخه دسکتاپ است. علاوه بر این اگر کسی یک توییت را به صورت دایرکت برای شما بفرستد هم می‌توانید از این قابلیت استفاده کنید.
کاربران می‌توانند توییت‌های بوک‌مارک شده را در پروفایل خود ببینند. توییتر هنوز زمان انتشار این قابلیت جدید را برای تمام کاربران اعلام نکرده است.

 

مطلب قابلیت بوکمارک توییتر به زودی معرفی می‌شود برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala