شرکت کپ‌کام رسما از شماره‌ی یازدهم مجموعه‌ی بزرگ «مگامن» رونمایی کرده است. بازی Mega Man 11 قرار است در سال آینده‌ی میلادی روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴، کامپیوتر و نینتندو سوییچ عرضه شود.

شخصیت مگامن به مناسبت ۳۰ سالگی این مجموعه، طراحی جدیدی خواهد داشت.

تیمی از سازندگان قدیم این مجموعه برای توسعه‌ی Mega Man 11 در کنار هم جمع شده‌اند. کپ‌کام می‌گوید که روند بازی کلاسیک مگامن را کاملا حفظ خواهند کرد و در عین حال، تجربه‌ای مناسب نسل فعلی کنسول‌ّها خواهند ساخت. مگا من ۱۱ قرار است نه تنها طرفداران قدیمی این مجموعه را راضی کند، بلکه مخاطبان جدیدی را هم به این مجموعه معرفی کند.

همانطور که انتظار می‌رود، مگامن ۱۱ قرار است بازی بسیار سختی باشد. با این حال، طبق گفته‌ی کپ‌کام انتخاب‌های زیاد و متنوعی از درجه‌های سختی را در بازی قرار خواهند داد تا همه‌ی افراد بتوانند آن را تجربه کنند.

شخصیت مگامن به مناسبت ۳۰ سالگی این مجموعه، طراحی جدیدی خواهد داشت. مگامن ۱۱ هم‌چنین برای اولین بار گرافیک سه بعدی دارد، ولی روند آن هنوز هم دو بعدی باقی می‌ماند.

خبر ساخت مگامن ۱۱ بدون شک برای طرفداران این مجموعه، بسیار خوشایند خواهد بود؛ مخصوصا کسانی که به امید یک مگامن جدید سراغ Mighty No. 9 رفتند و کاملا ناراضی از پای آن بلند شدند.

در کنار این خبر، کپ‌کام هم‌چنین گفت که تمام هشت بازی سری Mega Man X روی پلی‌استیشن۴، ایکس‌باکس وان، کامپیوتر و و نینتندو سوییچ عرضه خواهند شد. دو مجموعه‌ی Mega Man Legacy Colletion که تمام بازی‌ّهای سری اصلی مگامن از قسمت اول تا دهم را در خود جای داده، سال آینده روی سوییچ عرضه خواهد شد.

می‌توانید در ادامه تریلر و تصاویری از مگامن ۱۱ ببینید. اطلاعات بیشتر از این بازی در تابستان سال آینده منتشر خواهد شد.

دانلود تریلر با کیفیت Full HD

منبع: Gematsu

مطلب مگامن ۱۱ رسما رونمایی شد برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala