به مناسبت ده سالگی دو بازی یوبی‌سافت، این شرکت دو بازی رایگان برای مخاطبان خود عرضه کرده است. از امروز می‌ةوان به مدت یک ماه، دو بازی Assassin’s Creed IV: Black Flag و World in Conflict را به صورت کاملا رایگان دریافت کرد.

ده سال از عرضه‌ی World In Conflict می‌گذرد و هم‌چنین سالگرد ده سالگی عرضه‌ی اولین قسمت مجموعه‌ی فرقه اساسین است.

این دو بازی روی کامپیوتر و در قالب اپ Uplay یوبی‌سافت رایگان شده‌اند. یوبی‌سافت می‌گوید که ده سال از عرضه‌ی World In Conflict می‌گذرد و هم‌چنین سالگرد ده سالگی عرضه‌ی اولین قسمت مجموعه‌ی فرقه اساسین است.

بازی World in Conflict نه تنها خودش، بلکه به صورت رایگان به همراه بسته‌ی الحاقی Soviet Assault قابل دریافت خواهد بود. تا روز ۱۱ دسامبر زمان دارید این بازی را به صورت رایگان از طریق Uplay دریافت کنید. این بازی استراتژی به هنگام عرضه بازخورد بسیار خوبی از منتقدان گرفت، ولی چند وقتی است که از سوی گیمرها فراموش شده است. در حال حاضر و با رایگان شدن بازی، می‌توانیم از این استراتژی خوب یادی کنیم.

تصور می‌کنیم نیازی به صحبت از قسمت چهارم مجموعه‌ی فرقه اساسین نباشد. بازی Assassin’s Creed IV: Black Flag شاید از مجموعه‌ی اصلی کمی فاصله گرفته باشد، ولی بدون شک یکی از بهترین بازی‌های مجموعه‌ی فرقه اساسین و از بازی‌های بسیار خوب نسل گذشته‌ی صنعت بازی است. از روز ۱۲ دسامبر تا ۱۸ دسامبر زمان دارید که این بازی را به صورت ریگان از Uplay دریافت کنید.

اگر نرم‌افزار Uplay و یک حساب کاربری یوبی‌سافت ندارید، بهتر است که همین حالا دست به کار شوید. یوبی‌سافت ماه گذشته بازی Watch Dogs را رایگان به مخاطبان خود هدیه داده بود و تصور می‌کنیم این روند ادامه داشته باشد.

منبع: VG247

مطلب World in Conflict و Assassin’s Creed IV را رایگان از یوبی‌سافت دریافت کنید برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala